Når verden larmer og min søn skal sove....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2014

Chevro

Troldemommi skriver:

Hvorfor kan hele verden ikke bare tie stille når mit barn skal sove, ingen gøende hunde, ingen der lige skal slå græs eller klippe hæk, jeg forstår det ikke

Ego moderen

Monica

Vi har også altid lagt vægt på at vores søn skulle ku sove alle steder. Og vi ku nemt putte ham mens der var 15 gæster i stuen (:

Vi havde så ingen døre, så der var han nødt til at sove uanset hvem der var der, eller hvad der skete

Vi har selv hund som er vagt hund og gør, det har aldrig rørt ham. Naboerne ku sagtens have plæneklipperen igang eller makke med motorcyklerne når han stod ude i bv. Idag er han totalt ligeglad med biler osv der kører ude på vejen. Han putter bedst hvis der sker lidt. han blev 2 i juni måned..
Næste barn skal klart vænnes til det samme ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Tystys14

Troldemommi skriver:

Det lyder da også helt vildt det du beskriver

Monica

For tiden er det også helt vildt. Og det er absolut værst når vejret er godt. Suk...

Anmeld

18. august 2014

Troldemommi

NV skriver:

For tiden er det også helt vildt. Og det er absolut værst når vejret er godt. Suk...

Så skal du bare glæde dig til vinter, så kan de lade deres haveredskaber stå i frem

Anmeld

18. august 2014

Tystys14

Lise skriver:

Det er ikke kun i byen.

Vi bor i Hvidovre, og jeg syntes, da jeg var på barsel med den mindste, så skulle naboerne ALTID slå græs når jeg lagde drengen i barnevognen til lur  Ellers er der nu meget stille og roligt, men græsset det skal da slås.

Ja det jo bare typisk  Og hvorfor er det altid værst når de små skal sove ???

Anmeld

18. august 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

de gange det har været rigtig slemt har knægten fået høretelefoner med no stress musik, det hjælper ham til at kunne koble af og finde ro, for man kan ikke "bare" lære alle børn at de skal kunne sove alle steder.

Han falder i søvn til no stress musik, da det er en del af hans putteritual og han er meget afhængig af at der er et genkendeligt mønster.

Det mit råd

Da vi har en nabo (vi bor i rækkehus) med to børn der er oppe til 12.00-01.00 hver aften og de børn hopper rundt i stuen, smækker med dørene og larmer sindsyg meget, har dette været en god løsning (aner faktisk ikke hvad de børn laver! men det HVER aften! børnene er 5 år og 7 år) og Bassens værelse støder selvfølgelig op til deres stue....

Anmeld

18. august 2014

jojomama

Haha... jeg tager mig selv i at blive irriteret over niveauet i stemmen i elevatoren på Fisketorvet, når min søn sover. Eller motorcykler der gasser op eller s-tog der kører, når vi går forbi stationen 

Anmeld

18. august 2014

Troldemommi

kreafina skriver:

Haha... jeg tager mig selv i at blive irriteret over niveauet i stemmen i elevatoren på Fisketorvet, når min søn sover. Eller motorcykler der gasser op eller s-tog der kører, når vi går forbi stationen 

Godt det ikke kun er mig det syntes andre larmer

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.