Når verden larmer og min søn skal sove....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
16 svar
16 synes godt om
18. august 2014

Troldemommi

Hvorfor kan hele verden ikke bare tie stille når mit barn skal sove, ingen gøende hunde, ingen der lige skal slå græs eller klippe hæk, jeg forstår det ikke

Ego moderen

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Nadia&Daniel

Troldemommi skriver:

Hvorfor kan hele verden ikke bare tie stille når mit barn skal sove, ingen gøende hunde, ingen der lige skal slå græs eller klippe hæk, jeg forstår det ikke

Ego moderen

Monica

Anmeld

18. august 2014

Isabella_mor

Haha ja sådan er det. 

Men hvis man lærer sine børn at sove mens der sker noget kan de sove fra det hele. 

Vi lagde vores til at sove i stuen i vuggen, og der larmede vi altså, f.eks. Så tv, snakkede med hinanden, nogen gange havde vi gæster, og han sov bare fra det hele. Vi har aldrig haft problemer med larm når vores dreng skulle sove. Heller ikke nu.

Huset kunne i princippet styrte sammen og han ville ikke vågne.  

Anmeld

18. august 2014

MyLove E

Troldemommi skriver:

Ego moderen

Monica

Dumme verden

Anmeld

18. august 2014

Troldemommi

Isabella_mor skriver:

Haha ja sådan er det. 

Men hvis man lærer sine børn at sove mens der sker noget kan de sove fra det hele. 

Vi lagde vores til at sove i stuen i vuggen, og der larmede vi altså, f.eks. Så tv, snakkede med hinanden, nogen gange havde vi gæster, og han sov bare fra det hele. Vi har aldrig haft problemer med larm når vores dreng skulle sove. Heller ikke nu.

Huset kunne i princippet styrte sammen og han ville ikke vågne.  

Kender godt rådet men jeg kan ikke bestemme hvornår vores naboer skal larme udenfor, vi bor ved siden af en legeplads og det er meget forskelligt hvornår der er besøg på den.

Heldigvis er vi ved at køre ham ind ved dagplejen så skal han snart sove til middag hos hende, sammen med de andre børn

Anmeld

18. august 2014

Troldemommi

MyLove E skriver:

Dumme verden

Ja ikke, det er da ikke for meget at forlange

Monica

Anmeld

18. august 2014

Tystys14

Troldemommi skriver:

Ego moderen

Monica

Det kunne havde været mig der skrev det.  Pt er jeg SÅ træt af at bo i byen... Har en pige på 5 mdr der ikke kan sove ude, pga naboerne på begge sider har fire hunde hver som alle gør af H***** til... Og et værksted overfor der LARMER helt åndssvagt  Suk... Hun kan kun sove på vores værelse, hvor der er nogenlunde stille. Samt de er igang med et kæmpe nedrivningsarbejde på gaden overfor. Her er SÅ meget laaaarm!!!  

Med vores store pige var det ikke et problem, hun kunne sove over alt hvis hun var træt... Suk 

Anmeld

18. august 2014

MyLove E

Troldemommi skriver:

Ja ikke, det er da ikke for meget at forlange

Monica

Nej da. Man skulle  ha en knap hvor der stod ro på. Og når man så ville ha ro ja så blev der RO!

Anmeld

18. august 2014

Troldemommi

NV skriver:

Det kunne havde været mig der skrev det.  Pt er jeg SÅ træt af at bo i byen... Har en pige på 5 mdr der ikke kan sove ude, pga naboerne på begge sider har fire hunde hver som alle gør af H***** til... Og et værksted overfor der LARMER helt åndssvagt  Suk... Hun kan kun sove på vores værelse, hvor der er nogenlunde stille. Samt de er igang med et kæmpe nedrivningsarbejde på gaden overfor. Her er SÅ meget laaaarm!!!  

Med vores store pige var det ikke et problem, hun kunne sove over alt hvis hun var træt... Suk 

Det lyder da også helt vildt det du beskriver

Monica

Anmeld

18. august 2014

Lise

NV skriver:

Det er ikke kun i byen.

Vi bor i Hvidovre, og jeg syntes, da jeg var på barsel med den mindste, så skulle naboerne ALTID slå græs når jeg lagde drengen i barnevognen til lur  Ellers er der nu meget stille og roligt, men græsset det skal da slås.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.