hvor langt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2014

ErDerLiv

Hejsa.. Har du billede af dine tests, eller bare den sidste test? Vil du uploade et billede? Nogle gange er det lidt nemmere at få andre til at kigge godt på den også nogle kan se mere end andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Masig

Undskyld hvis jeg støder nogen, er ikke meningen, men jeg tror folk har misforstået det med at HCG falder.. Ja det falder, men aldrig så meget at testen bliver negativ igen. Såfremt man tester negativ, men stadig er gravid senere i graviditeten, vil jeg mene der er noget galt med testen.

HCG tallet skal som regel bare være over 25, for at det vil give udslag på en test, og selvom det falder igen på et tidspunkt vil det aldrig falde så lavt. Så længe man er gravid vil der altid være en hel del HCG til stede jo... Det skal jo til for at holde på graviditeten, så det er ikke gode tegn hvis det forsvinder helt...

Anmeld

19. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Testen bliver ikke negativ før et stykke tid efter du har født.

Her var testen positiv fra 3+3 og til 10 dage efter fødslen. 

Anmeld

19. august 2014

Kay

Michael healer skriver:

Det mener jeg nu godt man kan hele graviditeten

Jeg er med på at HCG falder, men ikke lavere end at det stadigvæk er så højt at det kan testes'

"Mængden af HCG vil blive ved med at stige indtil 8.-10. graviditetsuge, hvorefter den vil falde lidt. Mængden vil dog graviditeten ud være markant højere end i 4.-5. uge, hvor de fleste konstaterer, at de er gravide."

se kilde her 

http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/tjeksundhed/article1034680.ece 

øhmmmm... så forstår jeg ikke helt at jeg i uge 31+  testede helt og aldelses negativt... selvom jeg ved jeg er gravid 

ja ellers er det da en alien jeg har til at boldre rundt i maven på mig... selvom det ved 3 skanninger har lignet en helt almindelig baby

og ja grunden til jeg testede... jeg fandt en grviditets test der snart ville udløbe... og tænkte at jeg lige ville se om den faldt så langt ned så den var negativ... 

Anmeld

19. august 2014

Michael healer

Kay skriver:

øhmmmm... så forstår jeg ikke helt at jeg i uge 31+  testede helt og aldelses negativt... selvom jeg ved jeg er gravid 

ja ellers er det da en alien jeg har til at boldre rundt i maven på mig... selvom det ved 3 skanninger har lignet en helt almindelig baby

og ja grunden til jeg testede... jeg fandt en grviditets test der snart ville udløbe... og tænkte at jeg lige ville se om den faldt så langt ned så den var negativ... 

Hvad der så lige er sket i dit tilfælde skal jeg ikke kunne sige.

Men under alle omstændigheder må dit tilfælde så være en undtagelse, frem for normalen vil jeg tro, uden jo selv at have prøvet at tage en test , af naturlige årsager he he

Ja det er nok en alien/rumvæsen baby, hvilket alle mennesker jo er, da vi alle er mennesker der lever i rummet =rumvæsner :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.