hvor langt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
14 svar
1 synes godt om
18. august 2014

Anonym trådstarter

Nogen der ved hvor langt man skal hen i graviditet en for at testen bliver negativ igen?   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Michael healer

Anonym skriver:

Nogen der ved hvor langt man skal hen i graviditet en for at testen bliver negativ igen?   

Hej

Jeg er ikke helt klar over, hvad du spørger ind til ?

Hvis du har taget en positiv test, så bliver den vel ikke negativ igen, for så er du jo gravid ikke ?

Anmeld

18. august 2014

LilleMie

Mit umiddelbare bud vil være omkring uge 10 +-. Jeg googlede hcg kurve og kiggede i billeder Det ligner, at kurven knækker ved omkring uge 10 og hcg igen begynder at falde. 

hcg verlauf

fra (advarsel tysk side ):  http://www.cyberdoktor.de/cgi-bin/wwwthreads/showflat.pl?Cat=&Board=Frauenheilkunde&Number=30810&page=&view=&sb=

[alternativ tekst]

Fra:  http://www.helse-bergen.no/aktuelt/nyheter/Sider/lab-info-serum-hcg-analysen-for-gravide-overfores-til-ny-analysemetode.aspx 

Anmeld

18. august 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Hov nu sprugte du hvornår den er negativ igen. Det ved jeg ikke og er nok meget individuelt alt efter hvor meget hcg du producerer. Kurverne jeg sendte er jo højst sandsynligt baseret på et gennemsnit, så der er nogle hvor kurven knækker både før og efter  

Anmeld

18. august 2014

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Hej

Jeg er ikke helt klar over, hvad du spørger ind til ?

Hvis du har taget en positiv test, så bliver den vel ikke negativ igen, for så er du jo gravid ikke ?

Hcg falder jo igen så man kan ikke teste positiv hele graviditeten igennem  

Anmeld

18. august 2014

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Mit umiddelbare bud vil være omkring uge 10 +-. Jeg googlede hcg kurve og kiggede i billeder Det ligner, at kurven knækker ved omkring uge 10 og hcg igen begynder at falde. 

hcg verlauf

fra (advarsel tysk side ):  http://www.cyberdoktor.de/cgi-bin/wwwthreads/showflat.pl?Cat=&Board=Frauenheilkunde&Number=30810&page=&view=&sb=

[alternativ tekst]

Fra:  http://www.helse-bergen.no/aktuelt/nyheter/Sider/lab-info-serum-hcg-analysen-for-gravide-overfores-til-ny-analysemetode.aspx 

Ja okay tak  

Det fordi jeg har ikke haft mens skden 2/6, så ville være omkring 10/11 uge nu. Har egentlig ikke tænkt at jeg er gravid,  og har testet negativ både hjemme og ved lægen. Men det der nu får mkne tanker over på det, er bare at min krop ændre sig utrolig meget de sidste uger. Er bla begyndt at få rigtig meget kvalme og hård mave ((( 

Anmeld

18. august 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Ja okay tak  

Det fordi jeg har ikke haft mens skden 2/6, så ville være omkring 10/11 uge nu. Har egentlig ikke tænkt at jeg er gravid,  og har testet negativ både hjemme og ved lægen. Men det der nu får mkne tanker over på det, er bare at min krop ændre sig utrolig meget de sidste uger. Er bla begyndt at få rigtig meget kvalme og hård mave ((( 

Det er altid så frustrerende, når kroppen driller  Men mange tegn på graviditet kan desværre også være tegn på andre ting, så jeg synes selv det er svært at tolke. Det er jo også muligt at have kvalme og hård mave uden graviditet. Men jeg kan nu godt forstå, at dine tanker falder på graviditet, nu hvor din mens ikke er kommet så længe - det ville jeg også selv tænke!

Hvor meget har du testet i perioden og havde du testet nu her igen?

Anmeld

18. august 2014

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Det er altid så frustrerende, når kroppen driller  Men mange tegn på graviditet kan desværre også være tegn på andre ting, så jeg synes selv det er svært at tolke. Det er jo også muligt at have kvalme og hård mave uden graviditet. Men jeg kan nu godt forstå, at dine tanker falder på graviditet, nu hvor din mens ikke er kommet så længe - det ville jeg også selv tænke!

Hvor meget har du testet i perioden og havde du testet nu her igen?

Har ikke rigtig tænkt på det, men har testet 4-5 gange og den sidste her til morgen tror ikke heg er gravid men man bliver bare så forvirret, og mine bryster har ændret sig sindssyg meget! Og har aldrig prøvet så meget smerte i dem før!!

Anmeld

18. august 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Har ikke rigtig tænkt på det, men har testet 4-5 gange og den sidste her til morgen tror ikke heg er gravid men man bliver bare så forvirret, og mine bryster har ændret sig sindssyg meget! Og har aldrig prøvet så meget smerte i dem før!!

Jeg føler virkelig med dig, det er bestemt ikke sjovt med den uvished!!! 

Min sidste cyklus var 47 dage og jeg vidste heller ikke, om jeg var købt eller solgt, jeg havde dog ikke rigtig tegn på en graviditet. Men jeg håbede virkelig til det sidste...

Jeg kan nok ikke råde dig eller give dig et bud på, hvad der sker med din krop. Du bliver desværre nok "bare" nødt til at se tiden an. Og så håber for dig, at du enten snart vil få to streger eller at mens vil komme, så du i det mindste ved om du er købt eller solgt!

Anmeld

18. august 2014

Michael healer

Hcg falder jo igen så man kan ikke teste positiv hele graviditeten igennem  

Det mener jeg nu godt man kan hele graviditeten

Jeg er med på at HCG falder, men ikke lavere end at det stadigvæk er så højt at det kan testes'

"Mængden af HCG vil blive ved med at stige indtil 8.-10. graviditetsuge, hvorefter den vil falde lidt. Mængden vil dog graviditeten ud være markant højere end i 4.-5. uge, hvor de fleste konstaterer, at de er gravide."

se kilde her 

http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/tjeksundhed/article1034680.ece 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.