Er den der måske endelig? Hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2014

May86

Ville forresten lige vise dig forskellen i tydelighed på strips og "pen". Disse er taget samme dag, 10 min efter hinanden:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

crish89

May86 skriver:

Held og lykke 

Tusind tak. så fik jeg testet her til morgen hvor jeg så er 3+2 og testen er den samme som på første billede, svagt positiv, så nu venter jeg til den forventet mens dag og prøver at teste igen.

Så må jeg bare håbe det holder ved..

Anmeld

19. august 2014

crish89

crish89 skriver:

Tusind tak. så fik jeg testet her til morgen hvor jeg så er 3+2 og testen er den samme som på første billede, svagt positiv, så nu venter jeg til den forventet mens dag og prøver at teste igen.

Så må jeg bare håbe det holder ved..

Der er godt nok stor forskel, troede bare den var tydeligere på strips, da den måler helt ned til 10 hcg

Anmeld

19. august 2014

May86

crish89 skriver:

Der er godt nok stor forskel, troede bare den var tydeligere på strips, da den måler helt ned til 10 hcg

Meget, var også selv overrasket. Men det siger vist også noget om, at det er smartest at teste med samme slags hele vejen igennem.

For jer!

Anmeld

19. august 2014

crish89

May86 skriver:

Meget, var også selv overrasket. Men det siger vist også noget om, at det er smartest at teste med samme slags hele vejen igennem.

For jer!

Ja det kan jeg godt forstå, kan være jeg skal prøve med plastik testen ved forventet mens.. Men nu har jeg selvfølgelig brugt strimmel test nu her

Anmeld

24. august 2014

crish89

May86 skriver:

For jer!

Hej igen. Lige en opdatering

Har testet svagt positiv hele ugen her og oplever ingen udvikling på
Testen endnu, men havde forventet mens igår og ingen tegn på den har tænkt signatur komme. Men har tilgengæld bare fået så kraftig kvalme jeg føler jeg skal brække mig og stadig de andre symptomer. Så nu håber jeg snart jeg kan få en mere tydelig test, men kan se mange herinde først tester positiv sent.

Anmeld

24. august 2014

May86

Ja, kunne være du skulle prøve at vente en uge med at teste igen.

psyken kan snyde kroppen rigtig meget, men håber for dig/jer at det udvikler sig 

Anmeld

24. august 2014

crish89

May86 skriver:

Ja, kunne være du skulle prøve at vente en uge med at teste igen.

psyken kan snyde kroppen rigtig meget, men håber for dig/jer at det udvikler sig 

Ja det kan selvfølgelig være det er psyken.. Prøver at vente en uge med at teste.

Anmeld

25. august 2014

crish89

Så fik jeg snakket ned lægen i morges. Har haft svagt positive teste hele sidste uge og i morges, men i morges var den megt svag. Hun sagde jeg skulle teste her til middag, i eftermiddag og i aften, da det er forskelligt hvornår man tester bedst på dagen.
Jeg tog så en her til middag og den var igen svagt positiv, men lidt tydeligere..

Ved ik om jeg tør tro på det nu

Anmeld

25. august 2014

mortilfreja

crish89 skriver:

Så fik jeg snakket ned lægen i morges. Har haft svagt positive teste hele sidste uge og i morges, men i morges var den megt svag. Hun sagde jeg skulle teste her til middag, i eftermiddag og i aften, da det er forskelligt hvornår man tester bedst på dagen.
Jeg tog så en her til middag og den var igen svagt positiv, men lidt tydeligere..

Ved ik om jeg tør tro på det nu

Har du et billede?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.