Er den der måske endelig? Hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.576 visninger
41 svar
16 synes godt om
17. august 2014

crish89

Jeg tog denne test i morges og der kom en lille ubrydelig streg indenfor tid, men blev tydeligere og tydeligere. Kan i se noget? Den var lidt svær at fange på billede..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

M (:

crish89 skriver:

Jeg tog denne test i morges og der kom en lille ubrydelig streg indenfor tid, men blev tydeligere og tydeligere. Kan i se noget? Den var lidt svær at fange på billede..

Jeg synes godt jeg kan ane en utydelig streg. Prøv igen om et par dage 

Anmeld

17. august 2014

sommerfuglen82

Jeg kan se 2 røde streger  

Anmeld

17. august 2014

Tildemor

Synes ikk jeg kan se noget, men som hun siger prøv igen om et par dage  

Held og lykke 

Anmeld

17. august 2014

crish89

Tusind tak alle sammen. Dejligt med lidt hjælp, man kan hurtigt se sig blind på det, fordi man øsnker graviditet og kigger flere gange på den

Prøver igen om et par dage..

Anmeld

17. august 2014

May86

Åh kender så meget følelsen! 

Men vil lige sige, at jeg ved en fejl købte de der strips, og synes altså ikke de et lige så tydelige som dem i plast (f.eks valmed...).

Anmeld

17. august 2014

crish89

May86 skriver:

Åh kender så meget følelsen! 

Men vil lige sige, at jeg ved en fejl købte de der strips, og synes altså ikke de et lige så tydelige som dem i plast (f.eks valmed...).

Ja man bliver helt vildt nervøs og usikker..

Okay kan være jeg skal prøve en almindelig plast test, men er de ik sværere at tyde under det plastik?

Er de evt mere sikre?

Anmeld

17. august 2014

May86

Ved ikke mht sikkerheden, men synes nr 2 stregen på den lille strips var meget mere utydelig end nr. 2 streg på Valmed her til Har ikke haft problemer med at tyde dem under plast. Og man kan skille dem ad, hvis man bliver helt i tvivl 

Hvis man er meget i tvivl kan man evt teste med Clearblue, har jeg set andre anbefale, men de er vist også ret dyre.

Anmeld

17. august 2014

crish89

May86 skriver:

Ved ikke mht sikkerheden, men synes nr 2 stregen på den lille strips var meget mere utydelig end nr. 2 streg på Valmed her til Har ikke haft problemer med at tyde dem under plast. Og man kan skille dem ad, hvis man bliver helt i tvivl 

Hvis man er meget i tvivl kan man evt teste med Clearblue, har jeg set andre anbefale, men de er vist også ret dyre.

Oki super, så vil jeg prøve med valmed testen og se om den er tydeligere. Er heller ikke mere end 3+0 Idag? Har bare haft symptomer siden sidste weekend, så tænkte jeg ville prøve at teste..

Vi har forsøgt næsten 2 år, så er så lykkelig bare for en utydelig streg, så håber den bliver tydeligere.

Anmeld

17. august 2014

May86

crish89 skriver:

Oki super, så vil jeg prøve med valmed testen og se om den er tydeligere. Er heller ikke mere end 3+0 Idag? Har bare haft symptomer siden sidste weekend, så tænkte jeg ville prøve at teste..

Vi har forsøgt næsten 2 år, så er så lykkelig bare for en utydelig streg, så håber den bliver tydeligere.

Du må jo lige opdatere på udviklingen 

Men ja, det er tidligt endnu. Hvis mine beregninger passer, så er jeg 5+4 i dag og har ikke de vilde symptomer denne gang - mest bare oppustet. Havde en BIO i slut juni, hvor jeg havde super mange symptomer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.