Ikea sofaer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2014

StudPsyk

Stumpen skriver:

Jeg er klar over at pris og kvalitet hænger sammen, men ville blot høre om man kunne forvente at en ikea sofa faldt sammen i løbet af et halvt år 

Da jeg boede hjemme som 16-årig købte mine forældre en billig sofa til mig i Ikea. Altså så billigt som det nu kan blive indenfor rimelighedens grænser, vel 1300 kroner. De har den stadig i dag, 9 år senere. Man kan ikke se den har været brugt, og den er endda hvid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2014

A. Nonymsen

Stumpen skriver:

Jeg har fundet en sofa og to lænestole jeg egentlig troede vi skullekøbe, når finanserne er til det, men har hørt at Ikea sofaer er noget lo** - er der hold i det? Hvad er jeres erfaring med ikea sofaer?

Som flere andre har vi også en ektorp, som det bliver klatret rundt i og den er bare dejlig...

så lækkery at man kan skifte betræk eller bare vaske det ordentligt

vi købte vores brug for en slik for omkring 3 år siden, så den holder!!

Anmeld

16. august 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Stumpen skriver:

Jeg har fundet en sofa og to lænestole jeg egentlig troede vi skullekøbe, når finanserne er til det, men har hørt at Ikea sofaer er noget lo** - er der hold i det? Hvad er jeres erfaring med ikea sofaer?

Vi har en hjørnesofa i læder fra IKEA (KARLSFORS) og vi er meget glade for den!!! Jeg kender mange med IKEA sofaer, men har aldrig hørt at de skulle være dårlige.

/ Taco78 

Anmeld

16. august 2014

Christine

Stumpen skriver:

Jeg tror vores er en Karlstad fra IKEA og den er ikke skrøbelig og vi har ikke passet så godt på den, men regner med den har en masse år tilbage i sig.

Anmeld

16. august 2014

aarhusmor

Stumpen skriver:

Men er Ilva ikke dyrt? 

Det koster vist det dobbelte

Anmeld

17. august 2014

Stumpen

aarhusmor skriver:

Det koster vist det dobbelte

Okay - havde en forestilling om at det var noget mere...

Anmeld

17. august 2014

aarhusmor

Stumpen skriver:

Okay - havde en forestilling om at det var noget mere...

Ilva er ikke vanvittigt dyrt, hvilket selvfølgelig er relativt. Men hvis en sofa koster 5000 i Ikea, så koster den 10000 i Ilva og 40000 i Thorsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.