Ikea sofaer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
16 svar
14 synes godt om
16. august 2014

Stumpen

Jeg har fundet en sofa og to lænestole jeg egentlig troede vi skullekøbe, når finanserne er til det, men har hørt at Ikea sofaer er noget lo** - er der hold i det? Hvad er jeres erfaring med ikea sofaer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2014

Isabella_mor

Det kommer helt an på hvilken sofa det er. 

Personligt er ikea møbler ganske udemærket hvis man køber det der ikke er mega billigt. 

Anmeld

16. august 2014

Mami

Jeg syntes det er udemærket  i kvalitet

Anmeld

16. august 2014

aarhusmor

Jeg har været heldig med kvaliteten de gange jeg har købt i Ikea, altså det er god kvalitet til de penge.
Men jeg køber generelt altid i Ilva, for lige at få en lidt bedre kvalitet i læderet/stoffet

Anmeld

16. august 2014

Stumpen

aarhusmor skriver:

Jeg har været heldig med kvaliteten de gange jeg har købt i Ikea, altså det er god kvalitet til de penge.
Men jeg køber generelt altid i Ilva, for lige at få en lidt bedre kvalitet i læderet/stoffet

Men er Ilva ikke dyrt? 

Anmeld

16. august 2014

Chevro

Stumpen skriver:

Jeg har fundet en sofa og to lænestole jeg egentlig troede vi skullekøbe, når finanserne er til det, men har hørt at Ikea sofaer er noget lo** - er der hold i det? Hvad er jeres erfaring med ikea sofaer?

Man får jo oftest hvad man betaler for :-)

Anmeld

16. august 2014

Cirkus1900

Vi har haft en sofa samt stol med puf fra IKEA i 9-10 år nu og det holder super fint. Blevet vasket og overlevet 2 børn nu (mindste på 2 år) med leg og kravle rundt og over.

Anmeld

16. august 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har en ektorp tror jeg nok den hedder. I hvid 3pers. Vi synes den er dejlig. Gav 2000 for den. Har så en lænestol fra bolia som jeg elsker utrolig meget. Den er af virkelig god kvalitet og noget dyrere end hvis den var fra ikea(16.000). Personligt har jeg ikke råd til at købe en for "dyr" sofa. Men ja man får hvad man betaler for. Så vores holder nok ikke i uendelig mange årtier. 

Nu er vores sofa 2 år og ser ud som var det igår den blev taget i brug.

selv IKEA har forskellige kvaliteter og prisklasser.

Anmeld

16. august 2014

Stumpen

Jeg er klar over at pris og kvalitet hænger sammen, men ville blot høre om man kunne forvente at en ikea sofa faldt sammen i løbet af et halvt år 

Anmeld

16. august 2014

Studerendemor

Stumpen skriver:

Vi har en ektorp-sofa på 5. år, og den er så god som ny. Her i huset må man gerne hoppe, slå kolbøtter, spise og drikke i sofaen, så det er da meget godt gået af en billig sofa. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.