Desinficerende gel/servietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
I håndsprit er der lavet fugt bevarende ingredienser  Således at man bevarer fugten i hænderne og man ikke tørrer ud. Som man ville gøre, hvis man skulle vaske hænder 140594309 gange om dagen, når man arbejder med mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Zeta

Zafir skriver:

I håndsprit er der lavet fugt bevarende ingredienser  Således at man bevarer fugten i hænderne og man ikke tørrer ud. Som man ville gøre, hvis man skulle vaske hænder 140594309 gange om dagen, når man arbejder med mennesker

Min erfaring er at de ingrediencer du henviser til, de lugter mere end det bevarer nogen fugt, så derfor bruger jeg altid håndcreme bagefter.

Jeg købte engang noget smart i USA og Hong Kong, noget gele-agtigt med bittesmå grønne kugler i, som man tørvaskede sine hænder i, så blev de 100% bakteriefri. Uden sprit. Det var smart, men har aldrig set det derhjemme

Anmeld

17. august 2009

Cris

Caroline86 skriver:

Hej kloge koner
Jeg så lige en reklame for neutrals desinficerende produkter. Og så kom jeg til at tænke på en ting. "må" man egentlig bruge den slags når man er gravid? Da jeg var til Nf-scanning havde det stillet afspritning overalt på afdelingen som de gerne ville have man bruger før og efter besøg. Men er det egentlig spækket med alkohol?
håber nogen kan svare mig, for jeg vil egentlig gerne have sådan en i tasken, hvis det ikke er skadeligt for bebser!
knus Caroline 12+3

Nu synes jeg ikke, at du skal tænke så meget på det. Det er kun nogle få gange du skal bruge dem. Jeg kender de der produkter meget godt. Det er ikke normalt i Dk, men i andre lande bliver de brugt meget (hand sanitizer). Jeg boede længe i Indien og der har jeg brugt dem flittigt!   Hænderne bliver ikke mere tørre end når man bruger sæbe. Og du er i en situation hvor du ikke skal bruge den flere gange om dagen. At du skal kun bruge en gang i mellem mht sygehuset er det fint nok. Huden kan suge noget alcohol, men mændge er såååå minimalt, når nu "vasker" fingre med så en produkt. Jeg synes, at det er meget normalt, at man skal og have været til lægen, nu at der er så meget snak om influenza. Eller også man har rørt mange ting ude i offenlige stedder for at undgå en eller anden virus eller bakterie.

Anmeld

18. august 2009

sarahb

Vil bar lige sige at derma´s er go

Anmeld

18. august 2009

Rasmine

Altså, på mit forrige job, måtte gravide ikke anvende sprit til at spritte hænderne af med.
Hvad med at gå på Neutrals web, og læse om produktet?
Eller måske ringe, de må have en forbrugerlinie?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.