Anonym skriver:
Hej alle, jeg vælger at være anonym da dette spørgsmål for mig, er meget privat.
hvordan har i det med jeres første kærlighed? Tænker i stadig på ham, er i stadig forelsket i ham, eller er han bare glemt?
jeg spørger fordi min første kærlighed var en flirt jeg havde igennem et par år. Vi blev aldrig kærester men flirtede meget og har også "hygget os" nogen gange.
Vi var tæt på at blive kærester men jeg fik kolde fødder og bakkede fuldstændig ud, hvilket jeg har fortrudt lige siden. Det er nu cirka 5 år siden.
Jeg har en ny kæreste nu som jeg har barn med og jeg er super glad for ham, men jeg synes det er så hårdt at min første kærlighed fylder så meget i mit hoved. Jeg tænker på ham hver dag, forestiller mig nogensinde ham når jeg har sex med min nuværende kæreste, og jeg drømmer om ham om natten.
jeg skriver til ham på SMS engang imellem bare for at høre hvordan det går men han virker ikke interesseret og siger tit at grunden til han ikke skriver så meget er fordi at vi er "vokset fra hinanden". Det gør mig super ked af det.. Inderst inde er jeg jo stadig helt vild med ham! Er endda der hvor jeg overvejer at have et seksuelt forhold til ham bare for at få ham lidt igen, selvfølgelig efter aftale med min kæreste (han ved så vare ikke at der er følelser indblandet).
Har måske bare brug for et par råd til hvad jeg skal gøre, og om det er normalt at have det sådan.
Du overvejer at have et seksualt forhold til din eks og din kæreste? Hvad ville du selv sige hvis din kæreste kom og spurgte om han måtte have sex med sin eks?
Du har stadigvæk følelser for din eks, og det er synd din kæreste at du er sådan. Du bliver trist når eksen siger i er vokset fra hinanden, vil sige at du er stuck i fortiden.. tror ikke det er sund t..
HAr det altid været sådan eller er det kommet pludselig?
Og du er nødtil at lægge kortene på bordet.
jeg Tror ærligt talt ikke jeg ville have det godt i et forhold, hvis min kæreste tænkte som dig. Sorry.