Foruroligende.. Vidste ikke det kunne lade sig gøre.
Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd
18. august 2009
S.L.S
Sweet1978 skriver:
Vidste det også kun far DUM, men om det så er vuggedød eller andet vil jeg ikke udtale mig om. Ved bare at jeg selv har den holdning at graviditet og baby er et mirakel man ikke kan/må tage for givet og at intet er sikkert før du kører hjem med en baby i armene. Vi købte udstyr i sin tid men intet blev pakket ud stillet op før jeg havde født, det skulle kunne returneres i så fald.
Har faktisk for nylig haft snakken med min kusine, som er i 20 uge ca. halvvejs og de har fuldt indrettet babyrum, jeg sagde min holdning og at jeg selvfølgelig krydsede fingre for dem, men at jeg synes det er et farligt sats for, det er bare så hårdt hvis noget går galt. Så at skulle kigge på alt det som var klar.
Sjovt... Sad lige og tænkte på det med udstyr etc... Har heller ikke pakket noget ud endnu.. Vuggen er klar, men det er fordi at mine søskende er med på den og nu hænger den på første sal og er klar.. Men tror stadigvæk ikke på det med vuggedød i maven.. Og ja jeg er også først 190% rolig når jeg har trunten med hjem...
knus
Anmeld
[ Spring til toppen ]