1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2014

Mama85

L&V skriver:

Tillykke med ham.

Jeg er ik tilhænger af at man giver dem "voksen" ting i gave så mine har aldrig fået smykker, samle objekter osv.

Vi gav vores søn en 4hjulet puky cykel. Der ud over fik han en trillebøre, bord og bænkesæt, bruder traktor, værksteds halløj, sand sager og en masse mere jeg ik ka huske. Den store fik legekøkken, bolde+boldbad, lamaze legetøj, gåvogn osv.

Jeg lavede en regnbuekage med m&ms på den blev super go og fin

Yeeaaay, endnu én  mange tak  Hvornår er det en "voksen" ting? Den har jeg lidt svært ved at sætte i kasse..ex. Leger storesøster en sjælden gang med hendes abe fra hendes 1. Fødselsdag der måske kan kategoriseres som en "pyntegenstand" og dermed som en "voksenting"..hmm, den er svær! 

men ja, en cykel af en slags er en vældig god idé til en dreng  sammen med alle de andre ting  

Lyder lækkert med M&Mkage, bliver helt lækkersulten  Kagen har jeg fået helt styr på, det bliver til små motiver fra temaet fra festen (Peter kanin) samt med andet passende/matchende pynt samt topper, så nu skal printsene bare sendes afsted til udprint 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

L&V

Mama85 skriver:

Yeeaaay, endnu én  mange tak  Hvornår er det en "voksen" ting? Den har jeg lidt svært ved at sætte i kasse..ex. Leger storesøster en sjælden gang med hendes abe fra hendes 1. Fødselsdag der måske kan kategoriseres som en "pyntegenstand" og dermed som en "voksenting"..hmm, den er svær! 

men ja, en cykel af en slags er en vældig god idé til en dreng  sammen med alle de andre ting  

Lyder lækkert med M&Mkage, bliver helt lækkersulten  Kagen har jeg fået helt styr på, det bliver til små motiver fra temaet fra festen (Peter kanin) samt med andet passende/matchende pynt samt topper, så nu skal printsene bare sendes afsted til udprint 

Det er bare mig der er sådan lidt på tværs men jeg fik selv som bare alt det her smykke, sparebøsse, bestik og halløj og det ligger i en kasse ved mine forældre. Det samme gør min mands og ja alle andre jeg kender så jeg er til brugs ting. 

Syntes os det er lidt svære at komme på gaver her 2. Gang selv om de er af forskelligt køn.

Anmeld

17. august 2014

2721

Mama85 skriver:

Yeaaay, endelig svar  Hundetegnet var det en halskæde/vedhæng? I dåbsgave fik han min første tand/hårlok-æsker, så dem har vi

Det er et vedhæng til en halskæde

Den kan få skiftet kæde i takt med at han bliver større. Allerede nu elsker han at gå med den og han den altid på efter eget ønske til "fine" lejligheder

Når ja, så har han fået en ramme med dåbsdag, vægt osv indgraveret og deri Er der aftryk af hans hænder fødder fra han var spæd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.