1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
12 svar
3 synes godt om
13. august 2014

Mama85

Ja, sidder her og er ved at dø af spænding..min lille dreng bliver 1 år her den 31/8, og jeg har netop bestilt fødselsdagartiklerne hjem og er så småt begyndt at søge inspiration til hvordan kagen skal se ud  Jeg elsker at holde fødselsdage og fatter ikke at min lille dreng allerede bliver 1 år! I år falder hans fødselsdag på en søndag, hvilket er perfekt til at invitere familien og vennerne hjem på selve dagen og at komme ud og spise om aftenen.. Dagen er sådan set planlagt, men gaverne og ønskerne er jeg lidt i tvivl om..min mand og jeg har snakket om at hans første fødselsdagsgave fra os skal være Kay Bojesen's soldat med flag, hvilket jo er noget der kan følge ham resten af hans liv, hvad mener I om dette? Har I ellers nogle forslag til hvad vi kunne give ham som alternativ til dette? God aften til jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

Mama85

Ooooop

Anmeld

14. august 2014

Rikke mor

Tillykke med at din søn snart fylder et år - min er også lige blevet et år :-) 

Jeg købte en masse lego, en bilbane svarende til 1 1/2 år :-) 

Anmeld

14. august 2014

Mama85

Rikke mor skriver:

Tillykke med at din søn snart fylder et år - min er også lige blevet et år :-) 

Jeg købte en masse lego, en bilbane svarende til 1 1/2 år :-) 

Endelig én med input, tak  Tak, og lige over med din  LEGO er altid godt, han får en masse legetøj og tøj for den sags skyld, men jeg tænkte specifikt på noget som kunne følge ham resten af hans liv, noget der er "værd" at gemme, noget han forhåbentligt gider at have også som voksen den store fik fx. Georg Jensens fødselsdagsflag som har fulgt hende i snart 6 år fra min far da hun blev 1 år udover de "almindelige" gaver  fra ham, og hun fik den klassiske abe fra Kay Bojesen fra os, udover de "almindelige" gaver vi også gav hende..giver det mening? Hihi..

Anmeld

14. august 2014

Mama85

Ooooooop

Anmeld

15. august 2014

Mama85

Oooooooooop

Anmeld

16. august 2014

Mama85

Er alle ligeså idéforladte ligesom mig? 

Anmeld

17. august 2014

2721

Jeg købte et "hundetegn" som jeg fik indgraveret

Sågar han også fået sådan et min første tand og hårlok. Det er en elefant og 2 cirkusvogne.

Anmeld

17. august 2014

L&V

Tillykke med ham.

Jeg er ik tilhænger af at man giver dem "voksen" ting i gave så mine har aldrig fået smykker, samle objekter osv.

Vi gav vores søn en 4hjulet puky cykel. Der ud over fik han en trillebøre, bord og bænkesæt, bruder traktor, værksteds halløj, sand sager og en masse mere jeg ik ka huske. Den store fik legekøkken, bolde+boldbad, lamaze legetøj, gåvogn osv.

Jeg lavede en regnbuekage med m&ms på den blev super go og fin

Anmeld

17. august 2014

Mama85

2721 skriver:

Jeg købte et "hundetegn" som jeg fik indgraveret

Sågar han også fået sådan et min første tand og hårlok. Det er en elefant og 2 cirkusvogne.

Yeaaay, endelig svar  Hundetegnet var det en halskæde/vedhæng? I dåbsgave fik han min første tand/hårlok-æsker, så dem har vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.