Returret på vaskemaskine??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

SHERO

Endnu en årsag til at handle i elgiganten, med deres returret...  :-D
Håber det lykkes dig at få pengene tilbage... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

ekzunz

Mebach skriver:

Znuzke:
Ellers kan jeg henvise til nedenstående link:
http://www.youtube.com/watch?v=ujAZuqPmmig

Hvis de ikke giver dig pengene tilbage, laver du bare en lignende scene!

Det virker her, men nu er man jo også lidt af en Hillbilly irl!

Jeg har lige talt med den sødeste venligste mand - som selvfølgelig gerne ville give mig mine penge tilbage....

Men jeg skal til møde på kommunen i eftermiddag - og da kan Hilbilly-tricket måske være egnet.....der er service jo ikke en selvfølge...

Anmeld

18. august 2009

ekzunz

Tullen85 skriver:

Endnu en årsag til at handle i elgiganten, med deres returret...  :-D
Håber det lykkes dig at få pengene tilbage... 

Det lykkedes heldigvis. Og jeg har overvejet El-giganten - de har jo også prisgaranti.

Jeg er bare så pokkers utålmodig, så jeg når som regel at gå inden jeg bliver ekspederet....

Anmeld

18. august 2009

Rasmine

Znuzke skriver:

Jeg har lige talt med den sødeste venligste mand - som selvfølgelig gerne ville give mig mine penge tilbage....

Men jeg skal til møde på kommunen i eftermiddag - og da kan Hilbilly-tricket måske være egnet.....der er service jo ikke en selvfølge...

Hahahahha, nej det har du vist ret i!
Ellers må du bare søge på "angry lady" på Youtube, der kommer en masse goda sager frem så.
Lidt inspiration kan man jo altid bruge, så man ved hvordan man skal håndtere det offentlige!

Anmeld

18. august 2009

Zeta

Znuzke skriver:

Det lykkedes heldigvis. Og jeg har overvejet El-giganten - de har jo også prisgaranti.

Jeg er bare så pokkers utålmodig, så jeg når som regel at gå inden jeg bliver ekspederet....

Tillykke  Et godt råd, lad vær med at gå derind personligt, shop på www.elgiganten.dk så får du også varen meget hurtigere leveret. Jeg betalte kun 450,- for levering af Miele vaskesøjle, ovn, micro og emfang og sparede 45% med klik på musen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.