nogen der har erfaring med nupo kuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2014

Chraz

Mullepigen21 skriver:

Jeg har tabt mig 30 kg uden nogen speciel kur men spist sundt og varieret samt trænet ca 4 gange om ugen. Min erfaring siger, at hvis man vælger pulver kure som fx heberlife eller Nupo tager man som regl alt på igen. Så hellere tabe sig ved, at spise sundt fra start. Evt. Start med at tælle kalorier :-) 

jeg har heller aldrig brugt sådan noget før. Overvejer det også kun for at sætte det lidt igang, for jeg vejer lige nu mere end jeg nogensinde har gjort før, og det gør mig så ufattelig ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Mimic

Chraz skriver:

er det ikke noget der koster kassen at have møde med sådan en konsulent?

konsulent møderne er gratis

Anmeld

12. august 2014

Mimic

Chraz skriver:

er det ikke noget der koster kassen at have møde med sådan en konsulent?

eller rettere både og det er op til den enkelte konsulent hvad de vil tage for div. samtaler og vejninger, men ring og hør dem ad

Anmeld

12. august 2014

Chraz

Mimic skriver:

eller rettere både og det er op til den enkelte konsulent hvad de vil tage for div. samtaler og vejninger, men ring og hør dem ad

Tak for tippet :-) kan være jeg gør det. :-)

Anmeld

12. august 2014

Jegermig

Chraz skriver:

altså jeg tænker sådan lidt at tage en shake eller 2 om dagen og så spise sund almindelig aftensmad med familien, men mindre portioner, og så gå ture og styrketræne et par mindst 3 gange om ugen.

Prøv det, ville dog personlig holde mig fra Nupo og andre produkter af den slags, da der er noget snak om at det kan være skyld at man få længerevarende problemer med tarmsystemet og forstoppelse osv.  

Anmeld

13. august 2014

Chraz

Jegermig skriver:

Prøv det, ville dog personlig holde mig fra Nupo og andre produkter af den slags, da der er noget snak om at det kan være skyld at man få længerevarende problemer med tarmsystemet og forstoppelse osv.  

okay, men er det noget der er bevist nogle steder?

Anmeld

13. august 2014

tarkoflen

Chraz skriver:

jeg vil nemlig heller ikke have mine børn skal se jeg ikke får andet indenbors end pulver.
Jeg har en daglig rute på 5-7km og de dage vejret ikke er til det tager jeg i motionscenter, og så styrketræner jeg herhjemme. Det er bare sat godt og grundigt på standby lige nu fordi motivationen virkelig bare er forsvundet.
Og selvtilliden er så slem lige nu så jeg bliver ked af det hver gang mig og min mand går i seng om aftenen simpelthen fordi han så se mig uden bukser og trøje. Og det er det der plejer at skjule det lidt. Så har det bare rigtig skidt med mig selv.

Det lyder ikke rart!

Det at du går og træner hver dag kombineret med sund og varieret kost, skulle da gerne gøre noget for dig? Når du går tur, er det så i et godt højt tempo? Og har du evt mod på at løbe?

Jeg havde forsvoret at jeg nogensinde ville finde glæde i at løbe, men efter jeg er begyndt at løbe efter en app, så synes jeg faktisk, at det er dejligt! App'en træner en op lige så stille til at løbe 5 km. Man starter med at gå noget mere en man løber og lige så stille bliver der lagt lidt ekstra på... Det vil sige, at man har "lov" til at gå imellem løb og det er virkelig godt for mig! Jeg får hurtigt ondt af mig selv, men her ved jeg præcis hvor meget tid jeg har tilbage af løb og hvornår jeg må slappe af, og det hjælper mig super meget. Måske det også kunne være noget for dig?

Anmeld

13. august 2014

Chraz

tarkoflen skriver:

Det lyder ikke rart!

Det at du går og træner hver dag kombineret med sund og varieret kost, skulle da gerne gøre noget for dig? Når du går tur, er det så i et godt højt tempo? Og har du evt mod på at løbe?

Jeg havde forsvoret at jeg nogensinde ville finde glæde i at løbe, men efter jeg er begyndt at løbe efter en app, så synes jeg faktisk, at det er dejligt! App'en træner en op lige så stille til at løbe 5 km. Man starter med at gå noget mere en man løber og lige så stille bliver der lagt lidt ekstra på... Det vil sige, at man har "lov" til at gå imellem løb og det er virkelig godt for mig! Jeg får hurtigt ondt af mig selv, men her ved jeg præcis hvor meget tid jeg har tilbage af løb og hvornår jeg må slappe af, og det hjælper mig super meget. Måske det også kunne være noget for dig?

det plejer at hjælpe. Men mit problem lige nu er bare motivationen og overskuddet er bare væk. ved sq ikke hvor det er gået hen. Og jeg aner efterhånden ikke hvad jeg skal gøre for at finde den frem..

Anmeld

13. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg og min søstee har rigtig god erfaring med den. Jeg brugte den som kickstarter - altså startet med nupo til alle måltider og begyndte så småt at erstatte nogen med alm. men sund mad. Samtidig kunne jeg ikke spise så meget som jeg plejer fordi jeg har levet af flydende mad (nupo) så virker en skive rugbrød som ret meget 

på kort tid tabte jeg mig 10kg og tog dem ikke på igen

Anmeld

13. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Chraz skriver:

det plejer at hjælpe. Men mit problem lige nu er bare motivationen og overskuddet er bare væk. ved sq ikke hvor det er gået hen. Og jeg aner efterhånden ikke hvad jeg skal gøre for at finde den frem..

For mig var nupo en god måde at finde motivationen på da det gav hurtige resultater

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.