Chraz skriver:
jeg vil nemlig heller ikke have mine børn skal se jeg ikke får andet indenbors end pulver.
Jeg har en daglig rute på 5-7km og de dage vejret ikke er til det tager jeg i motionscenter, og så styrketræner jeg herhjemme. Det er bare sat godt og grundigt på standby lige nu fordi motivationen virkelig bare er forsvundet.
Og selvtilliden er så slem lige nu så jeg bliver ked af det hver gang mig og min mand går i seng om aftenen simpelthen fordi han så se mig uden bukser og trøje. Og det er det der plejer at skjule det lidt. Så har det bare rigtig skidt med mig selv.
Det lyder ikke rart!
Det at du går og træner hver dag kombineret med sund og varieret kost, skulle da gerne gøre noget for dig? Når du går tur, er det så i et godt højt tempo? Og har du evt mod på at løbe?
Jeg havde forsvoret at jeg nogensinde ville finde glæde i at løbe, men efter jeg er begyndt at løbe efter en app, så synes jeg faktisk, at det er dejligt! App'en træner en op lige så stille til at løbe 5 km. Man starter med at gå noget mere en man løber og lige så stille bliver der lagt lidt ekstra på... Det vil sige, at man har "lov" til at gå imellem løb og det er virkelig godt for mig! Jeg får hurtigt ondt af mig selv, men her ved jeg præcis hvor meget tid jeg har tilbage af løb og hvornår jeg må slappe af, og det hjælper mig super meget. Måske det også kunne være noget for dig?
Anmeld