nogen der har erfaring med nupo kuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.793 visninger
20 svar
6 synes godt om
12. august 2014

Chraz

Hej folkens

Jeg er så træt af min krop, vejer 20kg for meget. Har før lykkedes mig at tabe mig, men det hele er kommet på igen lige nu er motivationen bare i nul. Så jeg overvejer om jeg skal prøve nupo kuren bare indtil vægttabet kommer igang og motivationen kommer op.
Er der nogen der har erfaringer med den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Jegermig

Chraz skriver:

Hej folkens

Jeg er så træt af min krop, vejer 20kg for meget. Har før lykkedes mig at tabe mig, men det hele er kommet på igen lige nu er motivationen bare i nul. Så jeg overvejer om jeg skal prøve nupo kuren bare indtil vægttabet kommer igang og motivationen kommer op.

Må indrømme at det smager af helvede til.!!! 

Det fungerer, hvis du dyrker sport ellers ikke. Du kan måske tabe nogle kilo, uden motion, men altså det er et produkt som virker når man ændre kost og dyrker motion. 

Anmeld

12. august 2014

Chraz

Jegermig skriver:

Må indrømme at det smager af helvede til.!!! 

Det fungerer, hvis du dyrker sport ellers ikke. Du kan måske tabe nogle kilo, uden motion, men altså det er et produkt som virker når man ændre kost og dyrker motion. 

altså jeg tænker sådan lidt at tage en shake eller 2 om dagen og så spise sund almindelig aftensmad med familien, men mindre portioner, og så gå ture og styrketræne et par mindst 3 gange om ugen.

Anmeld

12. august 2014

Mimic

Chraz skriver:

Hej folkens

cambridge kuren er bedre og sundere

http://www.cambridgedanmark.dk/

og så smager den faktisk ganske godt

har tabt mig 15 kg, ved hjælp af dennne

Anmeld

12. august 2014

tarkoflen

Min veninde har tabt sig en del ved hjælp af nupo og mange lange gåture hun valgte nupo til morgenmad og frokost og spiste almindeligt til aftensmad, fordi deres datter ikke skulle se mor leve af pulver.

Hun tabte 20 kg på et halvt år, men hun har også været meget standhaftig og har ikke drukket en dråbe alkohol, ikke spist usundt og gået minimum 45 minutters rask gang hver dag. Jeg tror kun hun var på nupo de første 3 måneder og så har hun klaret resten med sund mad. Men boostet med at komme i gang og se at der skete noget ved hjælp af nupo gav hende blod på tanden. Og så det faktum at det kun var aftensmaden hun skulle koncentrere sig om, det hjalp hende meget.

Anmeld

12. august 2014

Rockertand

Chraz skriver:

Hej folkens

Brug det i starten for at få motivation.
Husk at fryse shakene ca. 20 min. før, så smager mango/vanilje, jordbær og cacao rigtigt godt

Anmeld

12. august 2014

Mullepigen21

Hej folkens

Jeg har tabt mig 30 kg uden nogen speciel kur men spist sundt og varieret samt trænet ca 4 gange om ugen. Min erfaring siger, at hvis man vælger pulver kure som fx heberlife eller Nupo tager man som regl alt på igen. Så hellere tabe sig ved, at spise sundt fra start. Evt. Start med at tælle kalorier :-) 

Anmeld

12. august 2014

Chraz

Mimic skriver:

cambridge kuren er bedre og sundere

http://www.cambridgedanmark.dk/

og så smager den faktisk ganske godt

har tabt mig 15 kg, ved hjælp af dennne

er det ikke noget der koster kassen at have møde med sådan en konsulent?

Anmeld

12. august 2014

Chraz

tarkoflen skriver:

Min veninde har tabt sig en del ved hjælp af nupo og mange lange gåture hun valgte nupo til morgenmad og frokost og spiste almindeligt til aftensmad, fordi deres datter ikke skulle se mor leve af pulver.

Hun tabte 20 kg på et halvt år, men hun har også været meget standhaftig og har ikke drukket en dråbe alkohol, ikke spist usundt og gået minimum 45 minutters rask gang hver dag. Jeg tror kun hun var på nupo de første 3 måneder og så har hun klaret resten med sund mad. Men boostet med at komme i gang og se at der skete noget ved hjælp af nupo gav hende blod på tanden. Og så det faktum at det kun var aftensmaden hun skulle koncentrere sig om, det hjalp hende meget.

jeg vil nemlig heller ikke have mine børn skal se jeg ikke får andet indenbors end pulver.
Jeg har en daglig rute på 5-7km og de dage vejret ikke er til det tager jeg i motionscenter, og så styrketræner jeg herhjemme. Det er bare sat godt og grundigt på standby lige nu fordi motivationen virkelig bare er forsvundet.
Og selvtilliden er så slem lige nu så jeg bliver ked af det hver gang mig og min mand går i seng om aftenen simpelthen fordi han så se mig uden bukser og trøje. Og det er det der plejer at skjule det lidt. Så har det bare rigtig skidt med mig selv.

Anmeld

12. august 2014

Chraz

Rockertand skriver:

Brug det i starten for at få motivation.
Husk at fryse shakene ca. 20 min. før, så smager mango/vanilje, jordbær og cacao rigtigt godt

tak for tippet Ja det er også bare den første måned måske halvanden jeg vil bruge det og så derefter erstatte det med noget frugt eller ligende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.