Anonym skriver:
Tusind tak for den søde kommentar.
Men jo ifølge bmi og min læge skal der 20 kg af før jeg kan få mit ønske om operation af bryster opfyldt. Så jeg knokler for at nå målet.
Hvis din bmi er 29 nu og den skal være på maksimum 25 før du kan få operationen, og du er 171 cm høj går jeg ud fra at du vejer omkring 85 kg?
Så hvis du skal tabe dig ydeligere 20 kg for at få operationen vil du har en bmi på 22, og hvis du fjerner noget fra brysterne vil den jo falde ydeligere.
Jeg vil mene at din vægt skal være på i 73 kg, så du er altså kun 12 kg fra din operation, ikke tyve.
Derudover så syntes jeg at du er skide sej, og hvis din mor syntes ærlighed er bedst så sig - helt ærligt, selvfølgelig - at hun skal holde sin kæft og hjælpe i stedet, for hun er demotiverende for dig!
Du er så skide sej at have tabt så meget, og din mand er sikkert bare taknemmelig for hvad din krop har givet ham, så fortæl ham i stedet at han ville have dig og din krop i længere tid hvis du tabte dig. Min mand har nemlig heller ikke kunnet se at min krop føltes som et bur, så jeg forklarede det på den måde og nu er han (når jeg ikke lige er gravid) helt med på at prøve nye opskrifter så han kan have mig det længere 
Anmeld