Hvorfor taber jeg mig ikke??? (Advarsel. Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2014

Anonym trådstarter

Babydrøm skriver:

Har ingen svar, men synes det er et mega flot vægttab!  Synes slet ik det ser ud til at du skal tabe 20 kg mere  

Tusind tak for den søde kommentar.  Men jo ifølge bmi og min læge skal der 20 kg af før jeg kan få mit ønske om operation af bryster opfyldt. Så jeg knokler for at nå målet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Anonym trådstarter

Moooooooartilto:) skriver:

Med hensyn til dine stræk mærker . Så er der en masse på facebook der sælger det der wrap halløj . Men der er ogs lavet en creme til stærk mærker . Min veninde har nogle rigtigt dybe og grimme nogen . Hun købte den creme der og hun har fået et flot resutalt

Har faktisk fulgt en del med på Face omkring det warp noget. Men helt ærlig synes jeg ikke jeg kan se forskel på deres før og efter billeder 

Og på de kommentar der kommer er jeg vist ikke den eneste der ikke ser det. Synes det mange penge at bruge på noget jeg ikke er sikker på virker. 

Men ellers en go ide, tak for kommentar 

Anmeld

12. august 2014

Wik

FLOT*!!!

Du er da mega sej, hvis du ammer og er gået over til mere skemad nu her ved 4 mrd. alderen er der helt sikkert noget der. De første kilo er også ofte dem der ryger hurtigst.

Giver dig ret i det med brysterne Jeg vil sige at jeg er i den anden kategori med for små bryster, så måske vi kan lave en bytter

God vind fremover med vægt tabet, træning og sund mad er vejen frem

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Din historie minder ret meget om min.. Dog har jeg ikke 2 børn endnu..
Jeg tabte mig 22 kg fra 1/10 2013 til 31/3 2014, dvs 6 måneder - udelukkende ved at spise mindre, og udelukke kulhydrater. Siden 31/3 har min vægt stået stille, det skal så siges at jeg i sommerferien har spist som en gris, og ikke talt kalorier

Min plan var at starte løbetræning op her efter min sommerferie , da kroppen nu har brug for lidt ekstra til at starte vægttabet igen.. Men nu er jeg blevet gravid, og kommer derfor ikke til at løbetræne, men må fokusere på kosten.

Min store drøm er at få fjernet hud, da jeg har ret meget i overskud, og det kræver 17 yderligere tabte kilo, men det er jeg sikker på at jeg nok skal klare efter fødslen

Mit råd til dig vil derfor være at få koblet mere konditionstræning på

Tak for din histore  Det rart at hører man ikke er alene om at kæmpe mod de ekstra kg. 

Er også sikker på du nok skal nå dit mål, ligesom jeg selv skal en dag. 

Tillykke med din graviditet  Det lige så stort anden gang som første gang synes jeg.

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Alm mave bøjninger, og jeg gør det altså hver dag...

Protein holdig mad og skær så meget stivelse og kulhydrat væk som du kan klare.

Spiser meget lidt kulhydrat, og meget fedt. Har i en periode fulgt lchf diæten, men den blev for besværlig i forhold til når man skulle noget, eventuelt i byen. 

Anmeld

12. august 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Spiser meget lidt kulhydrat, og meget fedt. Har i en periode fulgt lchf diæten, men den blev for besværlig i forhold til når man skulle noget, eventuelt i byen. 

Væk med fedt, og protein i stedet

Anmeld

12. august 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Tusind tak for den søde kommentar.  Men jo ifølge bmi og min læge skal der 20 kg af før jeg kan få mit ønske om operation af bryster opfyldt. Så jeg knokler for at nå målet. 

Hvis din bmi er 29 nu og den skal være på maksimum 25 før du kan få operationen, og du er 171 cm høj går jeg ud fra at du vejer omkring 85 kg?

Så hvis du skal tabe dig ydeligere 20 kg for at få operationen vil du har en bmi på 22, og hvis du fjerner noget fra brysterne vil den jo falde ydeligere. 

Jeg vil mene at din vægt skal være på i 73 kg, så du er altså kun 12 kg fra din operation, ikke tyve.

Derudover så syntes jeg at du er skide sej, og hvis din mor syntes ærlighed er bedst så sig - helt ærligt, selvfølgelig - at hun skal holde sin kæft og hjælpe i stedet, for hun er demotiverende for dig! 

Du er så skide sej at have tabt så meget, og din mand er sikkert bare taknemmelig for hvad din krop har givet ham, så fortæl ham i stedet at han ville have dig og din krop i længere tid hvis du tabte dig. Min mand har nemlig heller ikke kunnet se at min krop føltes som et bur, så jeg forklarede det på den måde og nu er han (når jeg ikke lige er gravid) helt med på at prøve nye opskrifter så han kan have mig det længere 

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Tildemor skriver:

Søde ven du er absolut ikk tyk, self har du løs hud og strækmærker du har båret på børn, jeg synes personligt at din krop er flot, når man tænker på du har båret to børn. vær stolt af din krop og at du har tabt 20 kr 

Det svært at være stolt af noget man normalt bliver kritiseret for. Men tusind tak for de søde ord, de varmede. 

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Lukas&Liam<3 skriver:

Jeg vil gerne være din net-træningsmakker
Jeg har 2 børn på 1,5 år og 5 måneder. Vejede 65 inden jeg blev gravid og vejer nu 93..

Jeg er ved at træne op til at løbe 10km, hulahopper hver dag og vil også gerne i gang med noget bold træning

Vi kunne dele vores træning og billeder af kost eller lignende?

Skriv hvis du har lyst

Det ville være super fedt med en træningsmakker  Skriver privat til dig i morgen, det blevet lidt sent nu. 

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Jeg melder mig også gerne som støtte og vejleder

Men ellers som de andre siger: DU ER IKKE TYK!

Det er vildt flot det du har formået på så kort tid, men det vil begynder at gå langsommere.

Ud over din styrke bør du kører min. 3 gange cardio i ugen. Godt forpustet, så det lige meget om du bare går eller crosstrainer, bare pulsen er i vejret!

6 måltider dagligt, højt på protein lavt på fedt og kulhydrater. inddrag evt. en kostvejleder eller diætist

Det skal nok komme! Du er godt på vej

Tak for dit svar  Det ville være super fedt med en træningsmakker eller flere, da jeg føler mig ret alene om kampen mod kiloene. 

Det med at spise seks måltider i løbet af dagen fungere ikke så godt for mig, da jeg er utroligt bange for at komme til at overspise på den måde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.