Hvorfor taber jeg mig ikke??? (Advarsel. Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Ok lidt om mig. Jeg fik mit første barn for lidt over tre år siden, under graviditet tog jeg 20kg på... Og kom fra 62kg til 82 kg ... Efterfølgende fik jeg en slem depression og tog yderligere 10 kg på det følgende år efter fødsel... Suk... 

For fem mdr siden fødte jeg så vores andet barn  Og tog under denne graviditet kun 6-7 kg på. Nu nærmede jeg mig de 100kg ... Fuck. 

Tog mig "sammen" og har nu tabt på de fire mdr ca 20kg. Og ser nu ud som på billedet.  

(Hader hvad jeg ser... Mange strækmærker og løs hud...) 

men målet er 20kg mere så jeg kan få en bryst operation, da mine bryster er MEGET for store. 

Trods jeg er ked af den løse hud og mærker er jeg alligevel stolt af jeg på fire mdr har tabt 20 kg. 

Men i en måned har vægten stået helt stille ??? Trods jeg gør nøjagtigt som i de sidst fire mdr??? Hvorfor nu det??? 

Hold op hvor er det nedtur.  Nogen der har gode råd til at få vægten til at gå ned af igen???

Har ikke rigtig nogen støtte i mit mål, da manden hele tiden mener jeg går for meget op i vægt... Og min kære mor kører konstant på jeg er fed i hendes øjne...

Har ingen svar, men synes det er et mega flot vægttab!  Synes slet ik det ser ud til at du skal tabe 20 kg mere  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Først og fremmest tillykke med vægttabet! - Du ser på ingen måde fed ud!

Dernæst, i forhold til motivation og støtte, så synes jeg at det hjælper gevaldigt at have en trænings"partner". Ikke nødvendigvis en man ser, det kan sagtens foregå på nettet, hvor man så bare skriver med hinanden. Opdatere hinanden på hvordan det går med træningen. Så føler man sig også en smule forpligtet, hvilket jeg synes er rigtig fedt 

Pt er jeg selv igang med at skulle tabe mig efter jeg fødte for 5 uger siden. - Målet er 15 kg inden jul.  Tog 25 kg på og tabte de første 18 kg inden for 2 uger. Siden da har det stået stille.  Så nu er jeg gået igang med kalorietælling og raske gåture med barnevognen i højt tempo og bakket terræn 

Anmeld

12. august 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Ok lidt om mig. Jeg fik mit første barn for lidt over tre år siden, under graviditet tog jeg 20kg på... Og kom fra 62kg til 82 kg ... Efterfølgende fik jeg en slem depression og tog yderligere 10 kg på det følgende år efter fødsel... Suk... 

For fem mdr siden fødte jeg så vores andet barn  Og tog under denne graviditet kun 6-7 kg på. Nu nærmede jeg mig de 100kg ... Fuck. 

Tog mig "sammen" og har nu tabt på de fire mdr ca 20kg. Og ser nu ud som på billedet.  

(Hader hvad jeg ser... Mange strækmærker og løs hud...) 

men målet er 20kg mere så jeg kan få en bryst operation, da mine bryster er MEGET for store. 

Trods jeg er ked af den løse hud og mærker er jeg alligevel stolt af jeg på fire mdr har tabt 20 kg. 

Men i en måned har vægten stået helt stille ??? Trods jeg gør nøjagtigt som i de sidst fire mdr??? Hvorfor nu det??? 

Hold op hvor er det nedtur.  Nogen der har gode råd til at få vægten til at gå ned af igen???

Har ikke rigtig nogen støtte i mit mål, da manden hele tiden mener jeg går for meget op i vægt... Og min kære mor kører konstant på jeg er fed i hendes øjne...

Med hensyn til dine stræk mærker . Så er der en masse på facebook der sælger det der wrap halløj . Men der er ogs lavet en creme til stærk mærker . Min veninde har nogle rigtigt dybe og grimme nogen . Hun købte den creme der og hun har fået et flot resutalt

Anmeld

12. august 2014

Hullabullabulla

Din historie minder ret meget om min.. Dog har jeg ikke 2 børn endnu..
Jeg tabte mig 22 kg fra 1/10 2013 til 31/3 2014, dvs 6 måneder - udelukkende ved at spise mindre, og udelukke kulhydrater. Siden 31/3 har min vægt stået stille, det skal så siges at jeg i sommerferien har spist som en gris, og ikke talt kalorier

Min plan var at starte løbetræning op her efter min sommerferie , da kroppen nu har brug for lidt ekstra til at starte vægttabet igen.. Men nu er jeg blevet gravid, og kommer derfor ikke til at løbetræne, men må fokusere på kosten.

Min store drøm er at få fjernet hud, da jeg har ret meget i overskud, og det kræver 17 yderligere tabte kilo, men det er jeg sikker på at jeg nok skal klare efter fødslen

Mit råd til dig vil derfor være at få koblet mere konditionstræning på

Anmeld

12. august 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Tager "kun" mavebøjninger som regel med vægt på maven. Kender ikke så meget til træning af maven.

Alm mave bøjninger, og jeg gør det altså hver dag...

Protein holdig mad og skær så meget stivelse og kulhydrat væk som du kan klare.

Anmeld

12. august 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

Hvad med mave bøjninger på balancebold både skrå og lige. Også selvfølgelig spænde op inden hver øvelse. 

Evt for at tviste balancen kan du tage fødderne op i en ribbe. Skulle være ret godt også for muskel korsettet.

Anmeld

12. august 2014

Tildemor

Søde ven du er absolut ikk tyk, self har du løs hud og strækmærker du har båret på børn, jeg synes personligt at din krop er flot, når man tænker på du har båret to børn. vær stolt af din krop og at du har tabt 20 kr 

Anmeld

12. august 2014

Lukas&Liam<3

Jeg vil gerne være din net-træningsmakker
Jeg har 2 børn på 1,5 år og 5 måneder. Vejede 65 inden jeg blev gravid og vejer nu 93..

Jeg er ved at træne op til at løbe 10km, hulahopper hver dag og vil også gerne i gang med noget bold træning

Vi kunne dele vores træning og billeder af kost eller lignende?

Skriv hvis du har lyst

Anmeld

12. august 2014

christina92

Jeg melder mig også gerne som støtte og vejleder

Men ellers som de andre siger: DU ER IKKE TYK!

Det er vildt flot det du har formået på så kort tid, men det vil begynder at gå langsommere.

Ud over din styrke bør du kører min. 3 gange cardio i ugen. Godt forpustet, så det lige meget om du bare går eller crosstrainer, bare pulsen er i vejret!

6 måltider dagligt, højt på protein lavt på fedt og kulhydrater. inddrag evt. en kostvejleder eller diætist

Det skal nok komme! Du er godt på vej

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

TanyaGR skriver:

Først og fremmest tillykke med vægttabet! - Du ser på ingen måde fed ud!

Dernæst, i forhold til motivation og støtte, så synes jeg at det hjælper gevaldigt at have en trænings"partner". Ikke nødvendigvis en man ser, det kan sagtens foregå på nettet, hvor man så bare skriver med hinanden. Opdatere hinanden på hvordan det går med træningen. Så føler man sig også en smule forpligtet, hvilket jeg synes er rigtig fedt 

Pt er jeg selv igang med at skulle tabe mig efter jeg fødte for 5 uger siden. - Målet er 15 kg inden jul.  Tog 25 kg på og tabte de første 18 kg inden for 2 uger. Siden da har det stået stille.  Så nu er jeg gået igang med kalorietælling og raske gåture med barnevognen i højt tempo og bakket terræn 

Tak for dit svar  Har aldrig tænkt på man kunne få en nettræningspartner, lyder da vildt spændene, og kunne være en go måde at holde motivationen oppe.  Tusind tak.

og så lige en  for du også er godt igang  Dejligt man ikke er alene om kampen mod kiloene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.