Nogen som har hørt/prøvet at..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja det har jeg prøvet 1 gang.

Efter 5 dage på Puregon 50IE havde jeg 2 på 13mm og 1 på 14mm,efter 2 dage til på puregon,var der kun 1 på 13mm tilbage,de 2 andre var gået i sig selv.

Så længe folliklen er under 17mm,er den ikke moden,og kan der med til hver en tid gå i sig selv igen,det er der desværre ikke noget unormalt i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

åhh okay.

Jeg fik kun 37,5 og derefter 75. 

Håber næste scanning er positiv 

Jubii det ene æg var omkring 17 i lørdags, så har lige taget min ægløsnings sprøjte i dag og skal insemineres på tirsdag - så  alt for heldet er med os 

Anmeld

17. august 2014

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Ja det har jeg prøvet 1 gang.

Efter 5 dage på Puregon 50IE havde jeg 2 på 13mm og 1 på 14mm,efter 2 dage til på puregon,var der kun 1 på 13mm tilbage,de 2 andre var gået i sig selv.

Så længe folliklen er under 17mm,er den ikke moden,og kan der med til hver en tid gå i sig selv igen,det er der desværre ikke noget unormalt i.

Nej okay, nok også bare fordi man lige skal "lære" den verden at kende, med masse nye ting og udtryk man skal lære. Det er jo ikke let at være ufrivillig barnløs 

Så små ting kan vælte ens verden helt i denne kamp! 

Anmeld

17. august 2014

esioul

Anonym skriver:

Jubii det ene æg var omkring 17 i lørdags, så har lige taget min ægløsnings sprøjte i dag og skal insemineres på tirsdag - så  alt for heldet er med os 

Anmeld

17. august 2014

esioul

Anonym skriver:

Anmeld

18. august 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tak tak 

Anmeld

18. august 2014

ønskebørn74

Hej de damer

Vi er endelig kommet i gang med vores første homon-behandling, efter mange måneders ventetid.

Her kommer min undren / spørgsmål, jeg har været til skanning 3 gange af æggene, 1 gang målte de ca. 10, 2 gang næsten 13, 3 gang var det skrumpet ned til 9-10

Nogen som har hørt eller oplevet at æggene skrumper? Mens man indtager hormoner.

Jeg var helt forvirret & fortvivlet da jeg kom ud derfra igår, skal skannes igen i morgen og hvis der ikke er sket noget, afsluttes denne mdr. uden et forsøg - og vi skal vente til næste cyklus.

Der findes et andet preperat der heder menopur. Det er til kvinder der ikke danner stabilt FSH.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.