Ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2014

Meandu

Anonym skriver:

Vi er i gang med pb men tror nu jeg helt har misforstået det med ægløsning.. Er ægløsning ikke ca 14 dage før mens? Jeg har siden min sidste mens brugt ægløsningstests hver dag så vi havde en chance for at ramme rigtigt. Ifølge testene havde jeg ægløsning i fredags, men jeg fik min mens i går.. Det er da ikke normalt, er det? 
Det skal lige siges at det kun er min anden mens siden jeg fødte for 15 måneder siden..

Hvor er det altså bare frustrende når vi virkelig ønsker os en mere

Æl behøver ikke være 14 dage før/efter mens. Det afhænger af hvor lang din cyklus er. Nogen har en cyklus på 30 dage andre på 35. Så bliver æl også automatisk skubbet. Håber det giver mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Kærlighediminmave

Rockertand skriver:

Vejledende, men det kan lige så godt være 12 dage som 16.

Kan det være mere end 16? Ja undskyld jeg spørger troede den lå mere fast mellem æl og mens nemlig  

Anmeld

13. august 2014

Chellie

Skrukkeluk skriver:

Kan det være mere end 16? Ja undskyld jeg spørger troede den lå mere fast mellem æl og mens nemlig  

Det kan godt være mere end 16 også, især når cyklus ikke er stabil   

Anmeld

13. august 2014

Rockertand

Skrukkeluk skriver:

Det kan den godt, men din lutealfase skal jo også være passende.

Anmeld

13. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

ÆL ligger et sted mellem 10-18 dage før 1.mens dag,og ikke midt imellem mens og ÆL,med mindre man har en cyklus på 28 dage.

Anmeld

14. august 2014

Kærlighediminmave

Mor_til_3_unger skriver:

ÆL ligger et sted mellem 10-18 dage før 1.mens dag,og ikke midt imellem mens og ÆL,med mindre man har en cyklus på 28 dage.

Okay havde sidst en cyklus på 42 dage sidest er bare ret sikker på jeg havde æl på dag 22 og er nu på dag 39 ingen mens og ingen positiv test i tirsdags 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.