Ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
15 svar
1 synes godt om
11. august 2014

Anonym trådstarter

Vi er i gang med pb men tror nu jeg helt har misforstået det med ægløsning.. Er ægløsning ikke ca 14 dage før mens? Jeg har siden min sidste mens brugt ægløsningstests hver dag så vi havde en chance for at ramme rigtigt. Ifølge testene havde jeg ægløsning i fredags, men jeg fik min mens i går.. Det er da ikke normalt, er det? 
Det skal lige siges at det kun er min anden mens siden jeg fødte for 15 måneder siden..

Hvor er det altså bare frustrende når vi virkelig ønsker os en mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

esioul

Anonym skriver:

Vi er i gang med pb men tror nu jeg helt har misforstået det med ægløsning.. Er ægløsning ikke ca 14 dage før mens? Jeg har siden min sidste mens brugt ægløsningstests hver dag så vi havde en chance for at ramme rigtigt. Ifølge testene havde jeg ægløsning i fredags, men jeg fik min mens i går.. Det er da ikke normalt, er det? 
Det skal lige siges at det kun er min anden mens siden jeg fødte for 15 måneder siden..

Hvor er det altså bare frustrende når vi virkelig ønsker os en mere

Nej det er ikke normalt. 

Men det kan være din krop ikke har indfundet sig helt efter fødslen endnu. 

Har du et billede af din test?

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Nej det er ikke normalt. 

Men det kan være din krop ikke har indfundet sig helt efter fødslen endnu. 

Har du et billede af din test?

Den så sådan ud så tænkte at nu var den positiv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2014

esioul

Anonym skriver:

den er slet ik positiv. Stregen mod den lyserøde ende skal være ligeså tydelig som den anden.

Anmeld

12. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Den er desværre langt fra positiv.

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Øv �� Troede egentligt at en streg var en streg.. 

Anmeld

12. august 2014

Kærlighediminmave

Hej har lige et tillægs spørgsmål kommer mens ALTID 14 dage efter æl ? Tror nemlig jeg havde æl mandag for 15 dagen siden, er 4+1 idag ingen mens ingen positiv test kun enorm spænding i maven men har haft det næsten siden æl havde lidt kvalme igår efter aftensmaden men det kan være det bare var det tyrkiske mad (er på ferie) 

Anmeld

12. august 2014

Kærlighediminmave

Skrukkeluk skriver:

Hej har lige et tillægs spørgsmål kommer mens ALTID 14 dage efter æl ? Tror nemlig jeg havde æl mandag for 15 dagen siden, er 4+1 idag ingen mens ingen positiv test kun enorm spænding i maven men har haft det næsten siden æl havde lidt kvalme igår efter aftensmaden men det kan være det bare var det tyrkiske mad (er på ferie) 

Slet ingen ?

Anmeld

12. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Øv �� Troede egentligt at en streg var en streg.. 

Teststregen skal være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen, hvis du er i tvivl, er den negativ.
Spørg endelig

Anmeld

12. august 2014

Rockertand

Skrukkeluk skriver:

Vejledende, men det kan lige så godt være 12 dage som 16.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.