Jeg bliver mere sikker, og alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
18 svar
2 synes godt om
11. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal snart føde for 4 gang - og jeg er skrækslagen!! Sådan VIRKELIG! Jeg er hammer bange og nervøs - jeg har derfor fået lov at vælge mellem pks og normal fødsel - dog med en fødselsplan. Jeg vil som sådan gerne føde selv, hjem bagefter osv - men smerterne skræmmer mig noget så grusomt, jeg er ikke typen der kan slappe af under veer, og spænder derfor i kroppen, og bliver hurtig træt /:. Mon man kan blive sat i gang så maner frisk og udhvilet til det - og måske derfor bedre kan koncentrere sig?
Ellers er jeg nok mere til bøjelig for et ks /:.
Sover dårligt om natten - og generalt er jeg meget stresset, over ikke at vide noget præcis endnu - jeg har brug for den ro og trykhed..
Er der nogle der har stået samme sted som mig i denne frygt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Mami

At blive sat igang er bestemt ikke ønsk værdigt, det går lettere når naturen for lov at gå sin gang  

når det så er sagt kender jeg en der er blevet sat igang 2 gange grundet fødsels angst 

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

At blive sat igang er bestemt ikke ønsk værdigt, det går lettere når naturen for lov at gå sin gang  

når det så er sagt kender jeg en der er blevet sat igang 2 gange grundet fødsels angst 

Hvor tidligt? Og hvor i dk var det?

Dejligt og høre det kan lade sig gøre..

Anmeld

11. august 2014

Mami

Anonym skriver:

Hvor tidligt? Og hvor i dk var det?

Dejligt og høre det kan lade sig gøre..

Uge 38 på Herlev hospital 

Anmeld

11. august 2014

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg skal snart føde for 4 gang - og jeg er skrækslagen!! Sådan VIRKELIG! Jeg er hammer bange og nervøs - jeg har derfor fået lov at vælge mellem pks og normal fødsel - dog med en fødselsplan. Jeg vil som sådan gerne føde selv, hjem bagefter osv - men smerterne skræmmer mig noget så grusomt, jeg er ikke typen der kan slappe af under veer, og spænder derfor i kroppen, og bliver hurtig træt /:. Mon man kan blive sat i gang så maner frisk og udhvilet til det - og måske derfor bedre kan koncentrere sig?
Ellers er jeg nok mere til bøjelig for et ks /:.
Sover dårligt om natten - og generalt er jeg meget stresset, over ikke at vide noget præcis endnu - jeg har brug for den ro og trykhed..
Er der nogle der har stået samme sted som mig i denne frygt?

Måske i skulle aftale bedøvelse inden du ikke kan magte veerne, og så husk din vejrtrækningen

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Måske i skulle aftale bedøvelse inden du ikke kan magte veerne, og så husk din vejrtrækningen

Problemet er at vis man får det for tidligt kan det standse fødslen..

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Uge 38 på Herlev hospital 

Okay - tak for svar

Anmeld

11. august 2014

2babygirls

Anonym skriver:

Problemet er at vis man får det for tidligt kan det standse fødslen..

Derfor er det også vigtigt du lærer at trække vejret, det hjælper din krop sindssygt meget.
Jeg stod og pustede ved håndvasken begge gang for at holde fokus.

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Derfor er det også vigtigt du lærer at trække vejret, det hjælper din krop sindssygt meget.
Jeg stod og pustede ved håndvasken begge gang for at holde fokus.

Ja, men kan man øve det inden? Og hvordan evt?

- jeg sys bare det er SÅ svært i den smerte Og træthed der kommer næsten med det samme /:

Anmeld

12. august 2014

lineog4

Kender en del der taler varmt for smertefri fødsel og siger det gav dem rigtig gode redskaber.

har det givet komplikationer i de andre fødsler at du var bange og blev træt? For tænker som en af de andre at igangsættelse jo heller ikke giver den tryghed du higer efter. En igangsættelse især før tid kan jo sagtens trække ud, give falske veer osv. Er selv blevet sat i gang en gang en uge over tid og det gav i hvert fald mig en lidt længere fødsel men ellers ingen markant forskel, hvor andre jeg kender siger de aldrig igen vil sættes i gang grundet et langt forløb, vedrop og og og

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.