Maja84 skriver:
Tak, vi har en 7 pers Citroën grand C4 Picasso og har pt en brio med base, med støtteben i bilen, må vist lige tjekke om foden står på låget eller. ved bare der er rum man kan åbne i de nyere modeller men i vores som er fra 06 er lågene skruet fast så aner ikke om det er rum eller ?
Lidt skræmmende den Info ikke er oplyst hverken ved forhandler af autostole, eller bilforhandleren :0
Lige præcis. Derfor jeg vil sætte lidt fokus på det.
Kan nemlig se, at Citroen har mange af de store biler og det mærke med flest svar i mit spørgeskema om 3 autostole i bilen - så synes det vil være på sin plads med lidt fokus på problemet.
Jeg skrev til 20 bil mærker og spurgte om opbevaringsrummet og Citroen ville ikke skrive, hvilke modeller det var i, da de undskyldte sig med, at der var for mange forskellige modeller, så det ville blive uoverskueligt med nye/gamle modeller hvor der var/ikke var opbevaringsrum.
Så jeg har desværre ikke en komplet liste over deres modeller, hvor det kan give problemer. Men satser på de vender tilbage når det får lidt opmærksomhed 
Anmeld