Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnjaM skriver: Sofie havde fået nyt tøj Ikke decideret til første skoledag, men da hun fik det i sommerferien valgte hun selv at lægge noget til side til første skoledag Så hun havde et par kraftige sorte leggings, en hummel-tunika og udenover er sweater fra pompdelux. Og så hendes Birkenstock-sandaler Men det bedste var nu at hun var så spændt og glad da vi gik om på skolen - hun har virkelig glædet sig Nu sidder hendes mor her bare og venter på at jeg kan hente hende igen
Sofie havde fået nyt tøj Ikke decideret til første skoledag, men da hun fik det i sommerferien valgte hun selv at lægge noget til side til første skoledag Så hun havde et par kraftige sorte leggings, en hummel-tunika og udenover er sweater fra pompdelux. Og så hendes Birkenstock-sandaler Men det bedste var nu at hun var så spændt og glad da vi gik om på skolen - hun har virkelig glædet sig Nu sidder hendes mor her bare og venter på at jeg kan hente hende igen
Ja turen om til skolen, var godt nok også spændene i dag.
Hun lyder rigtig smart! Vh stine
SandraXOXO skriver: Vi havde købt skoletaske, penalhus, sko osv men ikke tøj. Hun får nyt tøj her om 14 dage når sommertøjet skal skiftes ud med noget mere varmt tøj :-)
Vi havde købt skoletaske, penalhus, sko osv men ikke tøj. Hun får nyt tøj her om 14 dage når sommertøjet skal skiftes ud med noget mere varmt tøj :-)
Ja vildt at man allerede ska til at tænke på vintertøj. Øv øv! Vh stine
et-ønske skriver: Min store pige (startet i 3 kl idag) har altid fået nyt tøj til første skoledag Vi har en tradition med at være ude og købe blyanter mv. og nyt tøj - frokost på cafe Det ser hun frem til nærmest med lige så stor glæde som til juleaften
Min store pige (startet i 3 kl idag) har altid fået nyt tøj til første skoledag Vi har en tradition med at være ude og købe blyanter mv. og nyt tøj - frokost på cafe Det ser hun frem til nærmest med lige så stor glæde som til juleaften
Uha lyder godt nok også hyggeligt! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128