Tøj til første skoledag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

SandraXOXO

Vi havde købt skoletaske, penalhus, sko osv men ikke tøj. Hun får nyt tøj her om 14 dage når sommertøjet skal skiftes ud med noget mere varmt tøj :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

et-ønske

Min store pige (startet i 3 kl idag) har altid fået nyt tøj til første skoledag Vi har en tradition med at være ude og købe blyanter mv. og nyt tøj - frokost på cafe Det ser hun frem til nærmest med lige så stor glæde som til juleaften

Anmeld

11. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
AnjaM skriver:

Sofie havde fået nyt tøj

Ikke decideret til første skoledag, men da hun fik det i sommerferien valgte hun selv at lægge noget til side til første skoledag

Så hun havde et par kraftige sorte leggings, en hummel-tunika og udenover er sweater fra pompdelux. Og så hendes Birkenstock-sandaler

Men det bedste var nu at hun var så spændt og glad da vi gik om på skolen - hun har virkelig glædet sig

Nu sidder hendes mor her bare og venter på at jeg kan hente hende igen

Ja turen om til skolen, var godt nok også spændene i dag. 

Hun lyder rigtig smart! Vh stine

Anmeld

11. august 2014

StineW79

SandraXOXO skriver:

Vi havde købt skoletaske, penalhus, sko osv men ikke tøj. Hun får nyt tøj her om 14 dage når sommertøjet skal skiftes ud med noget mere varmt tøj :-)

Ja vildt at man allerede ska til at tænke på vintertøj. Øv øv! Vh stine

Anmeld

11. august 2014

StineW79

et-ønske skriver:

Min store pige (startet i 3 kl idag) har altid fået nyt tøj til første skoledag Vi har en tradition med at være ude og købe blyanter mv. og nyt tøj - frokost på cafe Det ser hun frem til nærmest med lige så stor glæde som til juleaften

Uha lyder godt nok også hyggeligt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.