Tøj til første skoledag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja i morgen starter thea i skole, og uha det fylder da lidt i alle vores hoveder..

Da thea ska i seng her til after, vil hun gerne lige ud og købe nyt tøj til i morgen, fordi hun jo ska starte i skole. Fortæller hende at det altså er søndag aften og kl er 19.30, så det er måske lige sent nok at komme i tanke om

Men hva ska jeres nye skolebørn ha på af tøj i morgen?? Har i været ude og købe nyt tøj osv? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Christine

StineW79 skriver:

Ja i morgen starter thea i skole, og uha det fylder da lidt i alle vores hoveder..

Da thea ska i seng her til after, vil hun gerne lige ud og købe nyt tøj til i morgen, fordi hun jo ska starte i skole. Fortæller hende at det altså er søndag aften og kl er 19.30, så det er måske lige sent nok at komme i tanke om

Men hva ska jeres nye skolebørn ha på af tøj i morgen?? Har i været ude og købe nyt tøj osv? Vh stine

Her har vi også en skolestarter, men han har altså ikke fået nyt tøj. Han har fået ny skoletaske, penalhus og fyld dertil. 

Ved faktisk ikke hvad han skal have på, men det ser også ud til at vejret er blevet dårligt  

Han har dog tidligere sagt håb ville have blå bukser og blå trøje så han kan ligne minecraft Steve - men bukserne er altså ikke rene, så det håber jeg han har glemt 

Uh er så nervøs på deres vegne.. håber din datter får en super god første skoledag, uanset hvad hun får på 

Anmeld

10. august 2014

StineW79

Christine skriver:

Her har vi også en skolestarter, men han har altså ikke fået nyt tøj. Han har fået ny skoletaske, penalhus og fyld dertil. 

Ved faktisk ikke hvad han skal have på, men det ser også ud til at vejret er blevet dårligt  

Han har dog tidligere sagt håb ville have blå bukser og blå trøje så han kan ligne minecraft Steve - men bukserne er altså ikke rene, så det håber jeg han har glemt 

Uh er så nervøs på deres vegne.. håber din datter får en super god første skoledag, uanset hvad hun får på 

For at han har glemt alt om de blå bukser!

Det er sjovt, fordi det med tøjet er slet ik noget hun ellers har snakket om, og alligevel må hun jo ha gået og tænkt på, siden hun pludselig lige kommer i tanke om det..

Ja jeg har næsten helt ondt i maven, over at min "lille" baby, nu er blevet en stor skolepige vh stine

Anmeld

10. august 2014

Christine

StineW79 skriver:

For at han har glemt alt om de blå bukser!

Det er sjovt, fordi det med tøjet er slet ik noget hun ellers har snakket om, og alligevel må hun jo ha gået og tænkt på, siden hun pludselig lige kommer i tanke om det..

Ja jeg har næsten helt ondt i maven, over at min "lille" baby, nu er blevet en stor skolepige vh stine

Nårh hun er nok helt vildt spændt. Det er så sødt! Og det er også bare sindssygt skræmmende for en mor, jeg synes også min søn er min baby stadigvæk. Men det håber jeg nu ikke han mærker, jeg håber de bare synes det er dejligt at starte.

Og når din datter har gået og tænkt over tøjet, så er hun da så klar til skole, synes det er meget "stort" tænkt 

Gad vide om man nogensinde holder op med at se på dem som mors lille baby 

Anmeld

10. august 2014

lenemor77

Christine skriver:

Vi har købt 1. skoledags-tøj. Og det er fuldstændig ulig det hun plejer at gå i. Hun ser så stor ud. En lige nederdel uden nogen former for bevægelse og en t-shirt med let gennemsigt ryg. Dertil neongrøn undertrøje og leggings.

Anmeld

10. august 2014

De3Guldklumper

StineW79 skriver:

Her får hun et sæt nyt tøj til første skoledag, det gjorde hun også sidste år og hun har spurgt de sidste 4-5 dage hvornår det nu var hun skulle finde hendes nye kjole frem

Anmeld

11. august 2014

StineW79

Christine skriver:

Nårh hun er nok helt vildt spændt. Det er så sødt! Og det er også bare sindssygt skræmmende for en mor, jeg synes også min søn er min baby stadigvæk. Men det håber jeg nu ikke han mærker, jeg håber de bare synes det er dejligt at starte.

Og når din datter har gået og tænkt over tøjet, så er hun da så klar til skole, synes det er meget "stort" tænkt 

Gad vide om man nogensinde holder op med at se på dem som mors lille baby 

Ja tror heldigvis at hun bare glæder sig helt, og syntes at det hele er meget spændene! 

Tror aldrig helt man ka slippe tanken, om at de er ens lille baby.. Vh stine

Anmeld

11. august 2014

StineW79

lenemor77 skriver:

Vi har købt 1. skoledags-tøj. Og det er fuldstændig ulig det hun plejer at gå i. Hun ser så stor ud. En lige nederdel uden nogen former for bevægelse og en t-shirt med let gennemsigt ryg. Dertil neongrøn undertrøje og leggings.

Ej hvor skægt at hun har valgt en helt ny stil. Lyder ret sejt!

I morgen må vi lave en ny tråd, hvor vi flacher vores seje skolebørn! Vh stine

Anmeld

11. august 2014

StineW79

Pylle3 skriver:

Her får hun et sæt nyt tøj til første skoledag, det gjorde hun også sidste år og hun har spurgt de sidste 4-5 dage hvornår det nu var hun skulle finde hendes nye kjole frem

Ja sådan ka thea også godt ha det med feks nye kjoler, hvis vi ska til fest osv! Vh stine

Anmeld

11. august 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
StineW79 skriver:

Sofie havde fået nyt tøj

Ikke decideret til første skoledag, men da hun fik det i sommerferien valgte hun selv at lægge noget til side til første skoledag

Så hun havde et par kraftige sorte leggings, en hummel-tunika og udenover er sweater fra pompdelux. Og så hendes Birkenstock-sandaler

Men det bedste var nu at hun var så spændt og glad da vi gik om på skolen - hun har virkelig glædet sig

Nu sidder hendes mor her bare og venter på at jeg kan hente hende igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.