kan jeg forlænge det ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du kan ikke forlange en blodprøve, nej. Det er alene lægens vurdering, om den skal tages, og i din situation er der ingen grund til det.

Heller ikk når jeg har sympomer på det ? og havde sympomer på ægget havde sæt sig fast

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Heller ikk når jeg har sympomer på det ? og havde sympomer på ægget havde sæt sig fast

Nej. Man vil altid spørge: Hvad er konsekvensen ved, at du afventer en menstruation eller en positiv test? Ingen - og dermed er der heller ingen indikation for at tage en blodprøve.
Noget andet er, at nogle læger alligevel giver lov, fordi de ikke gider tage konfrontationen med patienten.

Anmeld

11. august 2014

SandraXOXO

Vent nu bare og se, det sker der jo intet ved. Ved godt det er svært at være tålmodig når man ønsker at blive/være gravid. Men det er lidt spild af tid at ta til læge allerede. Det ville min læge ihvertfald sige.

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Vent nu bare og se, det sker der jo intet ved. Ved godt det er svært at være tålmodig når man ønsker at blive/være gravid. Men det er lidt spild af tid at ta til læge allerede. Det ville min læge ihvertfald sige.

Okay, det os mere for at få afklaring på det

Anmeld

11. august 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Okay, det os mere for at få afklaring på det

Jeg kan sagtens følge dig. De der dage inden man skal teste går frygtelig langsomt og hvis du så måske er en.langsom tester eller hvad det hedder virker det jo som urimeligt længe at vente. Men, man skal ikke spilde lægens tid med noget man snart selv kan tjekke. De har så travlt i forvejen de læger der :-)

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jeg kan sagtens følge dig. De der dage inden man skal teste går frygtelig langsomt og hvis du så måske er en.langsom tester eller hvad det hedder virker det jo som urimeligt længe at vente. Men, man skal ikke spilde lægens tid med noget man snart selv kan tjekke. De har så travlt i forvejen de læger der :-)

Ja det jo rigtigt nok, har bare smerter konstant, og vil gerne tage piller, men self kun efter lægen vurdering hvis jeg nu er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.