kan jeg forlænge det ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. august 2014

Anonym trådstarter

Min og kæresten sexede i dagene omkring ÆL, skulle have haft mens. I torsdags men har stadig ikke fået det, eller tegn på det kommer, havde lidt ondt i underlivet i går morgens, testene er alle negative, Min sidste gtaviditet blev først opdagede i uge 7 med teste, kan det være det samme nu, at min krop er langsom til og danne nok HCG homon ?

- Kan jeg ringe til lægen og forlænge en blodprøve, eller burde jeg vendte nogle dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Kløver

Du kan godt være sen tester, når du sidst kunne teste sent. Tror ikke lægen vil lave blodprøve, for ofte kommer svaret først efter en uge 

krydser for en lille spire ��

Anmeld

10. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vil sige at du skal vente med blodprøve til du er ca. uge 5 hvis test stadig siger negativ...

Ved udmærket godt hvor svært det er at vente

Anmeld

10. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Min og kæresten sexede i dagene omkring ÆL, skulle have haft mens. I torsdags men har stadig ikke fået det, eller tegn på det kommer, havde lidt ondt i underlivet i går morgens, testene er alle negative, Min sidste gtaviditet blev først opdagede i uge 7 med teste, kan det være det samme nu, at min krop er langsom til og danne nok HCG homon ?

- Kan jeg ringe til lægen og forlænge en blodprøve, eller burde jeg vendte nogle dage?

Du kan ikke forlange en blodprøve, nej. Det er alene lægens vurdering, om den skal tages, og i din situation er der ingen grund til det.

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

vil sige at du skal vente med blodprøve til du er ca. uge 5 hvis test stadig siger negativ...

Ved udmærket godt hvor svært det er at vente

Ifølge terminsberegner er jeg 4+4 altså i uge 5

Anmeld

10. august 2014

Wampires

Anonym skriver:

Ifølge terminsberegner er jeg 4+4 altså i uge 5

Okay

Jeg var 5+5 førend jeg fik en positiv test hos egen læge...

men havde den sagt negativ så havde jeg forlangt en blodprøve fordi jeg havde konstant kvalme og oppustet og andre tegn på graviditet...

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Okay

Jeg var 5+5 førend jeg fik en positiv test hos egen læge...

men havde den sagt negativ så havde jeg forlangt en blodprøve fordi jeg havde konstant kvalme og oppustet og andre tegn på graviditet...

Ja okay

- jeg har kvalme og er svimmel nogle gange, synes/får afvise jeg spiser konstant, og synes min mave/umderliv er hård :s

Anmeld

10. august 2014

Wampires

Anonym skriver:

Ja okay

- jeg har kvalme og er svimmel nogle gange, synes/får afvise jeg spiser konstant, og synes min mave/umderliv er hård :s

Så ville jeg ringe til lægen imorgen og bede om en tid...

bare for at snakke i det mindste...

er det samme læge som sidst du var gravid? for så ved personen jo godt du er sen tester og er derfor måske mere villig til at sende dig til blodprøve for definitivt svar...

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

er det samme læge som sidst du var gravid? for så ved personen jo godt du er sen tester og er derfor måske mere villig til at sende dig til blodprøve for definitivt svar...

Den læge er der desværrer ikke mere :/ var inde ved 2 forskellige min egen en enkelt gang og så en studerende, og ellers på hospitalet,. Overvejer og tage en test nu her, men tror bare den er negativ, testede både torsdag og fredag begge negative og har ikke testet siden

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Skal lige siges jeg pletblødte 5-6 dage efter ÆL, i 2dage ca, stoppede 1dag, og kom så igen dagen efter :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.