børn og støvallergi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Ariel skriver:

Sådan en datter har jeg

Hvordan får du det til at fungere med rengøring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

fnuggi

jeg lider selv af  støv allergi og vi har kun glatte flader og støvsuger altid hver dag og tørre støv af 2 gange om ugen da jeg ellers ikke kan holde det ud men min krop har vendet sig til støvet her hjemme så kan nu godt springe nogen dage over med det hele men den fortæller mig også hvis det er for meget 

lav en plan over hvad i skal hele ugen ang rengøring det er meget nemmer 

Anmeld

10. august 2014

Klumpe-dumpe

hannetheis skriver:

Hvordan får du det til at fungere med rengøring

Jeg sørger for det er nemt at komme til. Det meste med vaskbar overflader, og ikke en masse "skrammel" (<- forstå mig ret). Men det kræver sit, at nå det hele.
Jeg er alene med hende, så ofte bliver hendes værelse taget når vi kommer hjem, og resten når hun er puttet. Men jo alt går op i rengøring

Anmeld

11. august 2014

hannetheis

Ariel skriver:

Jeg sørger for det er nemt at komme til. Det meste med vaskbar overflader, og ikke en masse "skrammel" (<- forstå mig ret). Men det kræver sit, at nå det hele.
Jeg er alene med hende, så ofte bliver hendes værelse taget når vi kommer hjem, og resten når hun er puttet. Men jo alt går op i rengøring

Er også det jeg syntes. Laver ikke andet end at gøre rent.
Får hun nogen form for medicin til afhjælpe.
Vores søn får næsespray men han har samtidig pollen allergi

Anmeld

11. august 2014

Klumpe-dumpe

hannetheis skriver:

Er også det jeg syntes. Laver ikke andet end at gøre rent.
Får hun nogen form for medicin til afhjælpe.
Vores søn får næsespray men han har samtidig pollen allergi

Hun er et svært AB barn og får dagligt medicin for det. Men ikke kun for allergi.

Ja alt går op i rengøring.

Anmeld

11. august 2014

hannetheis

Ariel skriver:

Hun er et svært AB barn og får dagligt medicin for det. Men ikke kun for allergi.

Ja alt går op i rengøring.

Øv hvor træls. Er godt at vide man ikke er den eneste hvor hverdagen går på i rengøring.

Anmeld

11. august 2014

Klumpe-dumpe

hannetheis skriver:

Øv hvor træls. Er godt at vide man ikke er den eneste hvor hverdagen går på i rengøring.

Ja præcis.
Lige nu er jeg igang med at lave om på hendes værelse (når man er 5,5 år har man meget legetøj /dukker + tøj dertil / barbier M tøj osv osv) og det er bare støvsamlere, samtidig med bamser :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.