børn og støvallergi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. august 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
nogen der har børn med støv allergi.

vores søn har lige udviklet dette.
og syntes det er svært at finde en rytme således at vi får gjort godt rent så han ikke er plaget af dette.

nogen gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Mama85

hannetheis skriver:

og syntes det er svært at finde en rytme således at vi får gjort godt rent så han ikke er plaget af dette.

nogen gode råd

Vi har ikke støvallergi, men hvor er det synd for din dreng. Har du mulighed for at ansætte en rengøringshjælp? 

Anmeld

10. august 2014

Mama85

hannetheis skriver:

nogen gode råd

Vi har ikke støvallergi, men hvor er det synd for din dreng. Har du mulighed for at ansætte en rengøringshjælp? 

Anmeld

10. august 2014

Chris86

Der findes både madrasser, lagner og sengetøj, hvor husstøvmider ikke kan leve.. Har selv kigget på det, men det er MEGA dyrt
Udluftning flere gange dagligt, la vær med at ha en masse til at stå under sengen, undgå gulvtæppe på værelset..
Bum bum lige hva jeg ku tænke på..

Anmeld

10. august 2014

hannetheis

Mama85 skriver:

Nej det har vi desværre ikke. For havde været nemt imens vi er på job

Anmeld

10. august 2014

hannetheis

Chris86 skriver:

Der findes både madrasser, lagner og sengetøj, hvor husstøvmider ikke kan leve.. Har selv kigget på det, men det er MEGA dyrt
Udluftning flere gange dagligt, la vær med at ha en masse til at stå under sengen, undgå gulvtæppe på værelset..
Bum bum lige hva jeg ku tænke på..

Vi har købt nye madrasser sengetøj osv. Det er mere det at få sat styr på rengøringen.
Normalt gør vi det hver søndag og støvsuger 3 gange om ugen. Men der kommer jo støv hele tiden.

Anmeld

10. august 2014

Mama85

hannetheis skriver:

Nej det har vi desværre ikke. For havde været nemt imens vi er på job

Det havde det nemlig, det er i hvertfald en dejlig tidsbesparende hvis muligheden er der. Jeg går ud fra at du kender følgende link ellers: http://dinhverdag.astma-allergi.dk/indeklima/rengoering/goderaad

Anmeld

10. august 2014

missehxx

Jeg havde støvallergi da jeg var lille, og min mor måtte støvsuge 2 x om dagen hver dag! ��

Anmeld

10. august 2014

Klumpe-dumpe

hannetheis skriver:

nogen gode råd

Sådan en datter har jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.