Eksperthjælp: Kan det passe at man ikke kan få hjælp til at blive udredt selvom man er overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2014

crish89

Chewy skriver:

Hvordan er det gået - har du fået testet?

Hvis den er negativ skal du altså slå i bordet og bede om at blive taget seriøst! Du skal ikke finde dig i ikke at blive udredt, heller ikke selvom du er overvægtig.

Held og lykke med det!

Jeg fik testet i morges, men kunne kun lige and en streg, så prøver lige igen om nogle dage. Men ved heller ikke om jeg først skal regne fra den 27 juli hvor jeg havde de to dage med lidt blødning, for så kan jeg først teste den 28 august.

Ja har tænkt at kontakte min læge igen, hvis det ikke er lykkedes denne gang, så vil jeg have en afklaring på det hele.

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Chewy

crish89 skriver:

Jeg fik testet i morges, men kunne kun lige and en streg, så prøver lige igen om nogle dage. Men ved heller ikke om jeg først skal regne fra den 27 juli hvor jeg havde de to dage med lidt blødning, for så kan jeg først teste den 28 august.

Ja har tænkt at kontakte min læge igen, hvis det ikke er lykkedes denne gang, så vil jeg have en afklaring på det hele.

Mange tak

Altså kunne man ane en streg nummer to?

I så fald er du gravid

Anmeld

13. august 2014

crish89

Chewy skriver:

Altså kunne man ane en streg nummer to?

I så fald er du gravid

Ja men kun meget svagt, kunne kun lige ane den, men kan ikke fange den på billede. Så jeg vil test igen og se om den viser noget, for har teste ud fra jeg havde mens den 12 juni, så burde længe kunne se det på test.
Men ved ikke om hcg kan falde igen?

Men hvis ikke der er noget, må jeg prøve at regne ud fra den 27 juli..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.