Anonym skriver:

Årh jeg synes det er hårdt ! Gået fra kæresten for to uger siden. Har her boet i samme lejlighed ind til jeg har mulighed for at flytte. Igår ville han så ud og drikke, og jeg valgte at sove et andet sted så vi ikke skulle ende i skænderier når han kom fuld hjem. Men klokken 5 begynder han at ringe mange gange. Til sidst tager jeg den og her Står han så udenfor fordi han ved hvor jeg er. Han er fuld og vil bare gerne have mig hjem :/ men har en aftale om morgenmad og klokken er stadig kun halv seks !! Så siger vi kan snakke senere. Men det acceptere han ikke. Det ender med jeg må ringe til hans forældre som må hente ham. Han truer med at gå ind og smadre hele den lejlighed jeg er i, gøre mig ondt. Eller ramme min familie fordi han ved det rammer mig hårdest. Bare gøre mit liv surt. Og så smadre alle mine ting når han kommer hjem. Årh lige nu er det svært ikke at kunne være nogle steder eller være hjemme. Og for den sags skyld være gravid med hans barn.
Jeg ved ikke...kære ven...jeg har så ondt af dig..men har du tænkt over..at det er den mand som skal være far til dit barn???
Tænk på hvilke forfærdelige kampe du kommer ud i med ham omkring barnet.
Og ham vil du have som rollemodel for det lille barn som du nu vælger at sætte i verden. 
Tænk over at du resten af dit liv er tvunget til at omgås det menneske.
Jeg havde aldrig troet jeg skulle sige dette her....men er det hvad du vil byde et barn????
Du er KUN 8 uger henne..du kan nå at afbryde det.
Jeg ved at det er hårdt, men der er bare situationer hvor man måske bliver nødt til at se realistisk på tingene..og DU har mulighed for at vælge ham og det liv han byder dig og især dit barn fra.
Tro mig..det er HELVEDE på jord at skulle leve med en far til sit ban som man hader, foragter og er bange for. 
Been there, done that.
Og jeg er ret så sikker på at rigtig mange piger herinde er enig med mig i, at kunne de have valgt faderen fra i tide, så de kunne have skånet barnet for sådan et liv med sådan en far, så havde de gjort det.
Ikke at de vil undvære deres barn, når man først har det...men.....Ja...tænk dig om en ekstra gang.
Nu kan du aldrig slippe af med ham, med mindre du tager et valg.
Det er ikke let, jeg ved det, og du får 1000 knus og kram

Kærligst
Sussie
Anmeld