Gået fra kæresten - 8 uger henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.252 visninger
14 svar
15 synes godt om
9. august 2014

Anonym trådstarter

Årh jeg synes det er hårdt ! Gået fra kæresten for to uger siden. Har her boet i samme lejlighed ind til jeg har mulighed for at flytte. Igår ville han så ud og drikke, og jeg valgte at sove et andet sted så vi ikke skulle ende i skænderier når han kom fuld hjem. Men klokken 5 begynder han at ringe mange gange. Til sidst tager jeg den og her Står han så udenfor fordi han ved hvor jeg er. Han er fuld og vil bare gerne have mig hjem :/ men har en aftale om morgenmad og klokken er stadig kun halv seks !! Så siger vi kan snakke senere. Men det acceptere han ikke. Det ender med jeg må ringe til hans forældre som må hente ham. Han truer med at gå ind og smadre hele den lejlighed jeg er i, gøre mig ondt. Eller ramme min familie fordi han ved det rammer mig hårdest. Bare gøre mit liv surt. Og så smadre alle mine ting når han kommer hjem. Årh lige nu er det svært ikke at kunne være nogle steder eller være hjemme. Og for den sags skyld være gravid med hans barn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

hesøth

Anonym skriver:

Årh jeg synes det er hårdt ! Gået fra kæresten for to uger siden. Har her boet i samme lejlighed ind til jeg har mulighed for at flytte. Igår ville han så ud og drikke, og jeg valgte at sove et andet sted så vi ikke skulle ende i skænderier når han kom fuld hjem. Men klokken 5 begynder han at ringe mange gange. Til sidst tager jeg den og her Står han så udenfor fordi han ved hvor jeg er. Han er fuld og vil bare gerne have mig hjem :/ men har en aftale om morgenmad og klokken er stadig kun halv seks !! Så siger vi kan snakke senere. Men det acceptere han ikke. Det ender med jeg må ringe til hans forældre som må hente ham. Han truer med at gå ind og smadre hele den lejlighed jeg er i, gøre mig ondt. Eller ramme min familie fordi han ved det rammer mig hårdest. Bare gøre mit liv surt. Og så smadre alle mine ting når han kommer hjem. Årh lige nu er det svært ikke at kunne være nogle steder eller være hjemme. Og for den sags skyld være gravid med hans barn. 

Kære du,

Jeg ville virkelig VIRKELIG overveje om det var det rigtige at få et barn med sådan en mand, hvis konflikt-niveauet allerede nu er så højt.

Det er ikke et godt og trygt udgangspunkt for et barn.

Anmeld

9. august 2014

Anonym trådstarter

Ja det bare skide svært :/

Anmeld

9. august 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Ja det bare skide svært :/

Først et stort kram til dig, det lyder ikke som en rar situation at stå i.
Hvordan er han ellers som person? Vil han kunne være en god far for dit barn? I har som udgangspunkt fælles forældremyndighed over barnet og i kan ende med en 7/7 ordning a

Anmeld

9. august 2014

Anonym trådstarter

Han er sød og kærlig hvis det til hans fordel. Ellers kan han være rigtig modbydelig. Er i tvivl om hans temperament og overskud til det kommende barn. 

Anmeld

9. august 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Først et stort kram til dig, det lyder ikke som en rar situation at stå i.
Hvordan er han ellers som person? Vil han kunne være en god far for dit barn? I har som udgangspunkt fælles forældremyndighed over barnet og i kan ende med en 7/7 ordning a

Han har et barn i forvejen også som han har nogen Lunde halv halv. Men mest mig der har taget sig af det i dagtimerne. Han ved ikke hvad han skal lave med det. Han putter og står op om morgenen med det. Men til tider meget lavt overskud. 

Anmeld

9. august 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Han er sød og kærlig hvis det til hans fordel. Ellers kan han være rigtig modbydelig. Er i tvivl om hans temperament og overskud til det kommende barn. 

Det må virkelig være hårdt for dig. Hvis du gerne vil beholde barnet (hvilket jeg godt kan forstå hvis du vil) kan du ikke prøve at samle beviser på hans knap så charmerende opførsel?

Anmeld

9. august 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Han har et barn i forvejen også som han har nogen Lunde halv halv. Men mest mig der har taget sig af det i dagtimerne. Han ved ikke hvad han skal lave med det. Han putter og står op om morgenen med det. Men til tider meget lavt overskud. 

Ved han at du er gravid?

Anmeld

9. august 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Det må virkelig være hårdt for dig. Hvis du gerne vil beholde barnet (hvilket jeg godt kan forstå hvis du vil) kan du ikke prøve at samle beviser på hans knap så charmerende opførsel?

Det var jo en ting vi planlage sammen . Men det går bare ikke mere. Han har tidligere da vi gik fra hinanden for et halv år siden. Holdt mig tilbage, råbt og skreget og spyttet mig i hovedet. Har jo ikke lyst til at være et svin overfor ham og ikke lade ham se svanninger og når barnet bliver født. Men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Han bliver modbydelig, virkelig. Ville ikke sætte ham i en situation hvor jeg måtte ringe til politiet. Derfor jeg i første omgang ringede til hans egne forældre for at få ham væk herfra. 

Anmeld

9. august 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Ved han at du er gravid?

Ja det gør han. Vi fandt ud af det sammen. Inden vi gik fra hinanden. To uger inden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.