Anonym skriver:

Årh jeg synes det er hårdt ! Gået fra kæresten for to uger siden. Har her boet i samme lejlighed ind til jeg har mulighed for at flytte. Igår ville han så ud og drikke, og jeg valgte at sove et andet sted så vi ikke skulle ende i skænderier når han kom fuld hjem. Men klokken 5 begynder han at ringe mange gange. Til sidst tager jeg den og her Står han så udenfor fordi han ved hvor jeg er. Han er fuld og vil bare gerne have mig hjem :/ men har en aftale om morgenmad og klokken er stadig kun halv seks !! Så siger vi kan snakke senere. Men det acceptere han ikke. Det ender med jeg må ringe til hans forældre som må hente ham. Han truer med at gå ind og smadre hele den lejlighed jeg er i, gøre mig ondt. Eller ramme min familie fordi han ved det rammer mig hårdest. Bare gøre mit liv surt. Og så smadre alle mine ting når han kommer hjem. Årh lige nu er det svært ikke at kunne være nogle steder eller være hjemme. Og for den sags skyld være gravid med hans barn.
Kære du,
Jeg ville virkelig VIRKELIG overveje om det var det rigtige at få et barn med sådan en mand, hvis konflikt-niveauet allerede nu er så højt.
Det er ikke et godt og trygt udgangspunkt for et barn.
Anmeld