Han slog mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

ønskebørn74

Min mand har en gang under hårdt pres kommet til det.. Jeg var knust, men han var endnu mere knust.. For han kom fra et hjem hvor det var sådan da han var lille.. 

Det er nu 13 år siden og ALDRIG sket igen.. Jeg har haft en voldelig kæreste inden min mand.. Og min holdning er, en gang kan være en fejl, to gange er en vane.. 

Krammer, tal sammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Anonym trådstarter

Hej alle

jeg har læs alle jeres svare tak for jeres tid,råd og krammer.. Vi har snakket sammen mange gange efterfølgende , jeg har valgt at tilgive ham for denne gang sker det igen, er vi smuttet . Jeg fik og ham også kæmpe chok da han er en stille og rolig mand der aldrig gøre en flue fortræd. 

Anmeld

11. august 2014

qwaszx

Anonym skriver:

Er stadig i chok over han kunne finde på det . Vi skændes ret heftigt og så kom det - en ordentlig lussing efterfulgt af skub. Han blev ligeså chokeret over det ' han trygler og ber om tilgivelse . Vi har været gift i 6 år

Tag en ordenlig snak om hvad der skete. Personligt tror jeg på, at man kan være så presset og stresset i hverdagen, at det desværre kommer ud forkert. 

Sker det dog igen ville jeg ikke finde mig i det!

Anmeld

11. august 2014

LilleLene

Anonym skriver:

Er stadig i chok over han kunne finde på det . Vi skændes ret heftigt og så kom det - en ordentlig lussing efterfulgt af skub. Han blev ligeså chokeret over det ' han trygler og ber om tilgivelse . Vi har været gift i 6 år

Nu ved jeg ikke hvor voldsomt skænderiet var, men det er noget i skal tale om, og IKKE bare gå

Jeg har én gang givet min kæreste én på kassen! og jeg var så magtesløs og han havde bare trådt på mig og stresset mig hele ugen op til barnedåb, og så flød bægeret over  det er ikke noget jeg er stolt af, men jeg har slået ham. men jeg er IKKE voldlig

Han har også taget fat i mat, så mine arme var helt blå... Det var under et skænderi, vi fik snakket sammen efter chokket for os begge havde lagt sig, og vi fandt ud af han havde stress!

Så få snakket om det, når i begge er kommet til hægterne igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.