Han slog mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.938 visninger
13 svar
57 synes godt om
8. august 2014

Anonym trådstarter

Er stadig i chok over han kunne finde på det . Vi skændes ret heftigt og så kom det - en ordentlig lussing efterfulgt af skub. Han blev ligeså chokeret over det ' han trygler og ber om tilgivelse . Vi har været gift i 6 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Er stadig i chok over han kunne finde på det . Vi skændes ret heftigt og så kom det - en ordentlig lussing efterfulgt af skub. Han blev ligeså chokeret over det ' han trygler og ber om tilgivelse . Vi har været gift i 6 år

at slå er IKKE et uheld... er det sket en gang sker det som oftes igen....

Anmeld

8. august 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Pas på dig selv.

Anmeld

8. august 2014

-Sigrid-

Har du tænkt sig at tilgive ham 

Jeg ville være sindsyg bange for at være alene med ham, eller at han var i nærheden af mine børn, hvis han kan 'komme til' sådan noget. Det er ikke et uheld, han kom ikke til at skubbe dig da han gik ind af døren, han slog dig (to gange!) fordi han blev ophidset. Det betyder i min verden at han er utilregnelig, og det havde han også været hvis I havde været gift i 50 år.

Smut inden det 'glipper' igen 

Anmeld

8. august 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Det er ikke OK!

Anmeld

8. august 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Tag dine ting og gå.. Jeg er vokset op med en voldelig far, og jeg har selv levet i et voldeligt forhold tidligere i mit liv, og det er næsten 100% sikkert at når hånden har ramt første gang, så gør den det igen.. Og hver eneste gang vil han blive chokeret, og sikkert bede om tilgivelse, og sige at det aldrig kommer til at ske igen.. 

Anmeld

8. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har selv levet i et voldeligt forhold og vokset op med en voldelig far, men jeg tilslutter mig ikke resten. Jeg tænker ikke det er ensbetydende med at det sker igen. I har været sammen i 6 år uden vold - det er for mig et tegn på at han ikke er voldelig, men at der er noget andet galt.

jeg ville dog kræve at han startede til psykolog for at finde kernen til hans vrede/aggression. Jeg vil mene det også ville være godt for Jer med noget parterapi hvis I har så heftige  skænderier samt for virkelig at få talt om hvad der egentlig skete da han slog, hvad det gjorde ved dig, ved jeres forhold og ved ham. 

Pas på dig selv og held og lykke

Anmeld

8. august 2014

Lotus86

Kan godt forstå du er ulykkelig og dybt chokeret. Dog vil jeg også gå imod de fleste andre, jeg ville ikke gå fra ham, nogle gange kan man blive presset så langt ud, at man bliver helt magtesløs, ikke at det overhovedet er okay, for det er det bestemt ikke, men jeg ville nok også kræve at han fik snakket med nogen, og måske i sammen skulle få noget hjælp, hvis jeres skænderier er så voldsomme.

Anmeld

8. august 2014

StudPsyk

Jeg er enig med mor og Lotus86. Jeg synes ikke det er grund til at pakke sydfrugterne og skride. Det er sket én gang på 6 år, og det er EFTER der er gået 6 år. Jeg mener helt sikkert, at der i de fleste (ikke alle) tilfælde ville have været tegn på han var voldelig tidligere, hvis han generelt var en nådesløs voldsmand.

Det er ikke okay han slå, og jeg ville have så svært ved at tilgive min kæreste, hvis det nogensinde skete. Men jeg synes, at i denne konkrete situation lyder det som om, at han er blevet presset længere ud end han kunne håndtere, og så handler man ikke altid rationelt. Igen: Jeg siger ikke, at det er okay, han slog! Jeg siger, at jeg ville tænke over alle de bagvedliggene ting.

Jeg ville kræve, at han fik noget hjælp. Jeg tror parterapi er en god idé - fordi det jo lige så meget er et spørgsmål om, at du skal få tillid til ham igen, og ikke frygte det gentager sig. 

Anmeld

8. august 2014

Maja88

Jeg ville pakke sydfrugterne og rejse....
ALDRIG om min mand skulle slå mig.. 6år eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.