Hvad er pænest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2014

Maja88

Synes umiddelbart også han ser slankere ud uden...
Altså hvis man må sige det;
Så ville jeg hvis jeg så ham uddn briller vende mig efter ham på gaden. Men ville jeg ikke med brillerne..
Ej lyder total ond.. Er jeg altså ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

L&V

Lunae skriver:

Vi har lige en debat herhjemme.

Er manden pænest med eller uden briller?

Uden. Han er da en super flot fyr med flotte øjne og dem ska man da ku se. Måske en smartere brille med et lidt tykkere stel ville være mere flatterende

Anmeld

8. august 2014

lottemusen

Lunae skriver:

Jeg har stemt "med". Jeg vil give ham ret i, at han har dybe øjne, og derfor synes jeg at det er pænt til ham med briller. Måske skulle han dog prøve nogle lidt mere markante briller med et tykkere stel. Dem han har på er lidt  kedelige til ham. Men det er jo bare min mening

Anmeld

8. august 2014

Lunae

Maja88 skriver:

Synes umiddelbart også han ser slankere ud uden...
Altså hvis man må sige det;
Så ville jeg hvis jeg så ham uddn briller vende mig efter ham på gaden. Men ville jeg ikke med brillerne..
Ej lyder total ond.. Er jeg altså ikke

Helt ok - forstår hvad du mener

Anmeld

8. august 2014

Dafnies

Wow! Hold op en flot mand du har dig der

Jeg synes helt klart han ser bedst ud uden briller! Han har flotte øjne, så jeg synes det er synd at "gemme dem væk". Når det er sagt, kan han sagtens bære brille-looket, som også klæder ham

Anmeld

8. august 2014

Lunae

Dafnies skriver:

Wow! Hold op en flot mand du har dig der

Jeg synes helt klart han ser bedst ud uden briller! Han har flotte øjne, så jeg synes det er synd at "gemme dem væk". Når det er sagt, kan han sagtens bære brille-looket, som også klæder ham

Ej jeg blir faktisk lidt flov! Nu har jeg gået og kigget på ham i 10 år og egentlig ikke tænkt at han var noget specielt - altså forstå mig ret, for mig er han jo, men så er alle I bare mega søde og skriver pæne ting måske jeg lige skulle finde forelskelseøjene frem

Anmeld

8. august 2014

Maja88

Lunae skriver:

Ej jeg blir faktisk lidt flov! Nu har jeg gået og kigget på ham i 10 år og egentlig ikke tænkt at han var noget specielt - altså forstå mig ret, for mig er han jo, men så er alle I bare mega søde og skriver pæne ting måske jeg lige skulle finde forelskelseøjene frem

Kender det godt...
Min veninde nævnte også til vores dimmision at det var da noget af en steg jeg havde mand.. sagde bare virkelig forbavset.. guuud synes du tihi..

Anmeld

8. august 2014

Frk_Louise

Lunae skriver:

Jeg stemte også uden! Synes ikke han skal "gemme sig" bag brillerne, som det lyder lidt til, at han gør.. 

Og så må jeg give de andre piger ret i, at hvis han endelig skal have briller, er det der ikke det rette stel. De klæder ikke hans ansigt eller øjne særlig godt.. 

Anmeld

9. august 2014

SussieThyssen

Lunae skriver:

Uden..han har smukke øjne og de forsvinder med briller

Anmeld

9. august 2014

Lunae

SussieThyssen skriver:

Uden..han har smukke øjne og de forsvinder med briller

Tak jeg må have ham med ind og prøve kontaktlinser i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.