Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Med Og flot fyr *fløjt fløjt*
Med Og flot fyr *fløjt fløjt*
Lunae skriver: Vi har lige en debat herhjemme.Er manden pænest med eller uden briller?
Vi har lige en debat herhjemme.Er manden pænest med eller uden briller?
begge dele er pæne.
Uden
Yurie skriver: begge dele er pæne.
Uden, men med er også pænt! Og sikke en snack du har dig der, hvis man kan tillade sig at sige det!
Janne T. skriver: Uden, men med er også pænt! Og sikke en snack du har dig der, hvis man kan tillade sig at sige det!
Lunae skriver: Han har ALTID gået med briller, men prøver at lokke ham lidt til at skifte til linser i ny og næ. Han synes dog at han har for dybe øjne
Han har ALTID gået med briller, men prøver at lokke ham lidt til at skifte til linser i ny og næ. Han synes dog at han har for dybe øjne
Så sig til ham, han kan sagtens gå uden dem. Men jeg forstår ham godt, jeg har altid gået uden briller, men overvejer at skulle starte... Skal bare finde de rigtige.
Lunae skriver: Mange tak er helt overrasket over at I skriver så pæne ting om ham. Altså jeg synes jo selvfølgelig at han er en lækkermås, men troede faktisk bare at det var mig
Mange tak er helt overrasket over at I skriver så pæne ting om ham. Altså jeg synes jo selvfølgelig at han er en lækkermås, men troede faktisk bare at det var mig
Nej, den ros kan du godt give videre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128