Narkotest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvorfor forlangte du ikke det før I planlagde baby eller er baby ikke planlagt?

Hvordan vil du få ham til at tage sådan en test, uden det ligner at du anklager ham?

Jeg ville hellere sætte mig ned med min partner og fortælle at jeg har se tegn, som jeg kender fra den gang jeg selv tog det, og du er bekymret, og at du ikke vil have stoffer i nærheden af dit barn. Så han må tage et valg; Stofferne eller jer?

Og så kan du jo se hvor hans værdier ligger henne. og så hold dig væk fra hans mobil.

Fordi jeg stoler(stolte) på ham.. Hvis jeg havde tvivlet dengang, havde jeg ikke planlagt at få baby med ham.. 

Det er jo også det, der er mit problem! Føler mig rigtig tarvelig ved at bede ham om det. Men selvom han så måske siger, at der ikke er noget, vil jeg aldrig få 100% ro i sjælen, før han har taget en test. For jeg ved jo stadig, at jeg har set "tegnene" og så de sms'er.

Er ikke i tvivl om, at han vil vælge mig og baby. Men konfrontationen med test og det hele, er ikke noget jeg ser frem til... :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

den spore hele 3-4 mdr tilbage ;-) 

personligt ville jeg være blevet enlig hvis snakkeden havde været der, og han så derefter tager stoffer... og så i mit hjem...(det viser meget om en misbrugers ego behov)

Ja og er længere henne end 3-4 mdr, så den skulle da helst ikke vise noget!!

jeg ved jo, som sagt, heller ikke om han har gjort det. Er bare rigtig meget i tvivl. Kan godt være, at det bare er mig, der ser tegnene selvom de ikke er der. Fordi jeg er så nervøs for, om han kunne finde på det..

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

den spore hele 3-4 mdr tilbage ;-) 

personligt ville jeg være blevet enlig hvis snakkeden havde været der, og han så derefter tager stoffer... og så i mit hjem...(det viser meget om en misbrugers ego behov)

Og hvis han har gjort det, så bliver jeg sku også enlig og han får ikke lov til at se baby, medmindre han ka aflevere en clean test! Det er hundrede!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.