Skriver lige som ano, da jeg ikke vil afsløre mig selv eller min ide.
Har selv taget stoffer engang, men er holdt for længe siden. Min kæreste har også gjort det, men siger at han også er holdt. Nu har vi et barn på vej, så forventer, at han har lagt det fuldstændig bag sig. På trods af at hans nærmeste venner stadig gør det, når der bliver festet.
Jeg har sådan en mistanke om, at han stadig gør det engang imellem. Måske en enkelt gang hver anden-tredje måned - så det er ikke så tit! Har sådan overvejet at købe en narkotest og lade ham tage den, næste gang, han har festet med sine venner. Plus jeg har set sms'er på hans mobil en dag, hvor nogle "af drengene" drak herhjemme, til en, der sælger stoffer, om han lige kunne hjælpe. Han forsvarede sig så med, at det var til hans kammerat, da jeg konfronterede ham. Og kammeraten bekræftede. Og nu har jeg så set en SMS til en anden ven, hvor der står om de ikke snart skal fyre den af igen med noget coke.
Er det tarveligt gjort af mig? Stoler faktisk på ham, men lige på det punkt her, kan han gøre mig noget så usikker.. Og jeg ved jo udemærket godt hvad "tegnene" er og synes bare, at jeg har set nogle af dem hos ham de sidste par gange, der har været fest. Også selvom de har siddet herhjemme og drukket og jeg er gået tidligt i seng. Og så de sms'er. Føler mig bare så tarvelig, når jeg tjekker hans mobil. Og tanken om den situation, hvor jeg beder ham tage en narkotest, får mig til at føle, at jeg går bag ryggen på ham. Selvom at det jo egentlig er omvendt :-(
Er ikke interesseret i, at der skal være stoffer i hverken mit eller vores kommende barns liv på nogen måde!
Anmeld