Narkotest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.543 visninger
12 svar
13 synes godt om
8. august 2014

Anonym trådstarter

Skriver lige som ano, da jeg ikke vil afsløre mig selv eller min ide.

Har selv taget stoffer engang, men er holdt for længe siden. Min kæreste har også gjort det, men siger at han også er holdt. Nu har vi et barn på vej, så forventer, at han har lagt det fuldstændig bag sig. På trods af at hans nærmeste venner stadig gør det, når der bliver festet. 

Jeg har sådan en mistanke om, at han stadig gør det engang imellem. Måske en enkelt gang hver anden-tredje måned - så det er ikke så tit! Har sådan overvejet at købe en narkotest og lade ham tage den, næste gang, han har festet med sine venner. Plus jeg har set sms'er på hans mobil en dag, hvor nogle "af drengene" drak herhjemme, til en, der sælger stoffer, om han lige kunne hjælpe. Han forsvarede sig så med, at det var til hans kammerat, da jeg konfronterede ham. Og kammeraten bekræftede. Og nu har jeg så set en SMS til en anden ven, hvor der står om de ikke snart skal fyre den af igen med noget coke.

Er det tarveligt gjort af mig? Stoler faktisk på ham, men lige på det punkt her, kan han gøre mig noget så usikker.. Og jeg ved jo udemærket godt hvad "tegnene" er og synes bare, at jeg har set nogle af dem hos ham de sidste par gange, der har været fest. Også selvom de har siddet herhjemme og drukket og jeg er gået tidligt i seng. Og så de sms'er. Føler mig bare så tarvelig, når jeg tjekker hans mobil. Og tanken om den situation, hvor jeg beder ham tage en narkotest, får mig til at føle, at jeg går bag ryggen på ham. Selvom at det jo egentlig er omvendt :-(

Er ikke interesseret i, at der skal være stoffer i hverken mit eller vores kommende barns liv på nogen måde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

SandraXOXO

Jeg var flyttet hvis min kæreste havde tilladt stoffer i vores hjem!! Har han ingen hjerne eller vil han gerne dø inden baby kommer? Jeres baby kan risikere at blive taget fra jer hvis faren i huset ta'r stoffer. Så ja, jeg ville også drugteste ham hvis jeg var dig!! Stoffer er aldrig ok!!

Anmeld

8. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Man kan altid være bagklog, men de overvejelser og den snak, havde jeg nok valgt at tage INDEN baby var på vej, så han ligesom kendte dine forventninger til det her.

Nå, men hvad så hvis du buster ham og han siger at det ikke er et problem og du ikke skal bestemme det? Vil du så gå? Eller?  Du skal nok gennemtænke scenariet og beslutte hvad konsekvensen vil være, og gennemføre den. Ellers er der ikke meget pointe i at prøve at afsløre ham. Men først og fremmest, ville jeg nok tage en snak om det og fortælle ham om de her tegn du har set hos ham. 

Anmeld

8. august 2014

SussieThyssen

Har selv taget stoffer engang, men er holdt for længe siden. Min kæreste har også gjort det, men siger at han også er holdt. Nu har vi et barn på vej, så forventer, at han har lagt det fuldstændig bag sig. På trods af at hans nærmeste venner stadig gør det, når der bliver festet. 

Jeg har sådan en mistanke om, at han stadig gør det engang imellem. Måske en enkelt gang hver anden-tredje måned - så det er ikke så tit! Har sådan overvejet at købe en narkotest og lade ham tage den, næste gang, han har festet med sine venner. Plus jeg har set sms'er på hans mobil en dag, hvor nogle "af drengene" drak herhjemme, til en, der sælger stoffer, om han lige kunne hjælpe. Han forsvarede sig så med, at det var til hans kammerat, da jeg konfronterede ham. Og kammeraten bekræftede. Og nu har jeg så set en SMS til en anden ven, hvor der står om de ikke snart skal fyre den af igen med noget coke.

Er det tarveligt gjort af mig? Stoler faktisk på ham, men lige på det punkt her, kan han gøre mig noget så usikker.. Og jeg ved jo udemærket godt hvad "tegnene" er og synes bare, at jeg har set nogle af dem hos ham de sidste par gange, der har været fest. Også selvom de har siddet herhjemme og drukket og jeg er gået tidligt i seng. Og så de sms'er. Føler mig bare så tarvelig, når jeg tjekker hans mobil. Og tanken om den situation, hvor jeg beder ham tage en narkotest, får mig til at føle, at jeg går bag ryggen på ham. Selvom at det jo egentlig er omvendt :-(

Er ikke interesseret i, at der skal være stoffer i hverken mit eller vores kommende barns liv på nogen måde! 

Tjaaa..nu er jeg nok lidt barsk..men hvad vil du med en mand du ikke stoler på???

Altså enten så stoler man på sin mate og så er man sammen eller også gør man ikke, og så er man ikke sammen.

Jeg ville blive meget såret og meget vred, hvis min partner gik bag ryggen på mig og tjekkede min mobil m.v. alene det ville ødelægge forholdet imellem os.

Men spørg om han vil tage en test og så må du tage den derfra, men hold op med at snage i hans private ting.

Kærligst
Sussie

PS
Og så ville jeg bede ham om at skille sig af med de dårlige venner.

Anmeld

8. august 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Tror du han rent faktisk vil gå med til sådan en test?

Anmeld

8. august 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hvorfor forlangte du ikke det før I planlagde baby eller er baby ikke planlagt?

Hvordan vil du få ham til at tage sådan en test, uden det ligner at du anklager ham?

Jeg ville hellere sætte mig ned med min partner og fortælle at jeg har se tegn, som jeg kender fra den gang jeg selv tog det, og du er bekymret, og at du ikke vil have stoffer i nærheden af dit barn. Så han må tage et valg; Stofferne eller jer?

Og så kan du jo se hvor hans værdier ligger henne. og så hold dig væk fra hans mobil.

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Man kan altid være bagklog, men de overvejelser og den snak, havde jeg nok valgt at tage INDEN baby var på vej, så han ligesom kendte dine forventninger til det her.

Nå, men hvad så hvis du buster ham og han siger at det ikke er et problem og du ikke skal bestemme det? Vil du så gå? Eller?  Du skal nok gennemtænke scenariet og beslutte hvad konsekvensen vil være, og gennemføre den. Ellers er der ikke meget pointe i at prøve at afsløre ham. Men først og fremmest, ville jeg nok tage en snak om det og fortælle ham om de her tegn du har set hos ham. 

Den snak har vi også haft, ellers var jeg sku aldrig gået med til at sætte et barn i verden med ham! 

Ja, hvis han tager en test og der er udslag på den, er jeg den, der er smuttet! Ikke et sekunds tvivl om det. Jeg kan eller vil absolut ikke acceptere det!

Anmeld

8. august 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Den snak har vi også haft, ellers var jeg sku aldrig gået med til at sætte et barn i verden med ham! 

Ja, hvis han tager en test og der er udslag på den, er jeg den, der er smuttet! Ikke et sekunds tvivl om det. Jeg kan eller vil absolut ikke acceptere det!

den spore hele 3-4 mdr tilbage ;-) 

personligt ville jeg være blevet enlig hvis snakkeden havde været der, og han så derefter tager stoffer... og så i mit hjem...(det viser meget om en misbrugers ego behov)

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..nu er jeg nok lidt barsk..men hvad vil du med en mand du ikke stoler på???

Altså enten så stoler man på sin mate og så er man sammen eller også gør man ikke, og så er man ikke sammen.

Jeg ville blive meget såret og meget vred, hvis min partner gik bag ryggen på mig og tjekkede min mobil m.v. alene det ville ødelægge forholdet imellem os.

Men spørg om han vil tage en test og så må du tage den derfra, men hold op med at snage i hans private ting.

Kærligst
Sussie

PS
Og så ville jeg bede ham om at skille sig af med de dårlige venner.

Har det selvfølgelig også rigtig træls med at snage i hans ting, men så længe jeg har den fornemmelse af at han går bag ryggen på mig, har jeg utrolig svært ved at lade være.. 

Jeg ved jo ikke med hundrede procents sikkerhed, at det er foregået i vores hjem.. Men jeg ved, at de gør det, når de er til fester osv. 

Han ser dem (heldigvis) mindre og mindre efterhånden som vi er sammen i længere og længere tid.. Men ja, de venner er ikke gode for ham eller for vores forhold.

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Tror du han rent faktisk vil gå med til sådan en test?

Altså hvis han siger nej, har han jo nærmest selv givet svaret på udfaldet af testen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.