hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2014

Hck

Profilbillede for Hck

Det kommer jo an på om der står i beskrivelsen af det i har lejet om lokalet kan deles i 2, altså om i bare har betalt for en del af et stort lokale, eller om i har lejet hele lokalet ?. Mange steder er det helt normalt af et stort lokale kan lejes helt eller delvist, og med en skydedør i mellem er det helt lovligt fra udlejers side af gøre det, hvis i altså ikke har lejet det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Hck skriver:

Det kommer jo an på om der står i beskrivelsen af det i har lejet om lokalet kan deles i 2, altså om i bare har betalt for en del af et stort lokale, eller om i har lejet hele lokalet ?. Mange steder er det helt normalt af et stort lokale kan lejes helt eller delvist, og med en skydedør i mellem er det helt lovligt fra udlejers side af gøre det, hvis i altså ikke har lejet det hele

det er lige det... vi havde overhovedet ikke snakket om hvor mange vi blev eller noget.... jeg ringede bare for at tjekke om vi kunne komme ind og dække op dagen før og fandt så ud af at der var blevet dobbeltbooket...

hendes undskyldning var at hun troede vi skulle holde festen i september... der bliver det en tirsdag... 

Anmeld

8. august 2014

SussieThyssen

Ms.Sunshine skriver:

jeg har lige fået fat i udlejer...

jeg fortalte at vi har fået vendt det herhjemme og at vi er blevet enige om at vi helst vil have lokalerne for os selv - bl.a. fordi vi ved at nogle af vores gæster vil forsvinde ind til den anden fest i stedet - og fik svaret at nu havde hun jo "givet grønt lys til de andre så nu kan hun jo ikke bare ringe og sige nej for de andre skal jo så finde lokale til 70 mennesker." 

så nu må vi enten tage til takke med det eller finde et andet sted... 

Det var squ os der bookede lokalet først!.... 

Du skal ringe til forbrugerankenævnet og så følge deres råd.
Udlejer må ikke gøre det der.
Så enkelt er det.
Det handler om først til mølle.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.