hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
12 svar
7 synes godt om
7. august 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg har lige fundet ud af at der er blevet lavet en dobbelt booking på de selskabslokaler vi skal bruge til barnedåben... 

vi er få nok mennesker til at vi kan sidde i det lille lokale så hvad gælder selve pladsen er det ikke så slemt, men begge fester skal jo også have drikkelse på køl, lave mad og kaffe - og den anden fest er et svendegilde hvor der skal festes igennem med masse alkohol og høj musik!.. 

Vi har prøvet at ringe tilbage for at sige at vi ikke ønsker at dele lokalet med nogen, men det er ikke lykkedes at komme igennem...

hvad ville I gøre i denne situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Hullabullabulla

Ms.Sunshine skriver:

Jeg har lige fundet ud af at der er blevet lavet en dobbelt booking på de selskabslokaler vi skal bruge til barnedåben... 

vi er få nok mennesker til at vi kan sidde i det lille lokale så hvad gælder selve pladsen er det ikke så slemt, men begge fester skal jo også have drikkelse på køl, lave mad og kaffe - og den anden fest er et svendegilde hvor der skal festes igennem med masse alkohol og høj musik!.. 

Vi har prøvet at ringe tilbage for at sige at vi ikke ønsker at dele lokalet med nogen, men det er ikke lykkedes at komme igennem...

Hvem har så booket først? Hvis i har været først ude, må lokalet være jeres. Bliv endelig ved med at ringe til dem..

Anmeld

7. august 2014

SandraXOXO

Nok forhører mig rundt omkring om nogen havde billige lokaler til leje og ellers familie med stort hus/have ville jeg nok også spørge. Ville ikke gide holde barnedåb med en drukfest ved siden af.

Anmeld

7. august 2014

Mor til Ella

Ms.Sunshine skriver:

Skal jeres fester holdes på samme tid af dagen? For hvis det er forskudt af hinanden, er det jo ikke sikkert at det vil give de store problemer....

Anmeld

7. august 2014

Ms.Momo

Britt88 skriver:

Hvem har så booket først? Hvis i har været først ude, må lokalet være jeres. Bliv endelig ved med at ringe til dem..

det tror jeg at vi gjorde... vi var nemlig ude kort tid efter at vi var kommet hjem fra sygehuset... 

Anmeld

7. august 2014

Ms.Momo

Mor til Ella skriver:

Skal jeres fester holdes på samme tid af dagen? For hvis det er forskudt af hinanden, er det jo ikke sikkert at det vil give de store problemer....

festerne ligger ca. samtidig... barnedåben starter kl. 11 i kirken og deres fest starter i lokalet kl. 12...

Anmeld

7. august 2014

Mor til Ella

Ms.Sunshine skriver:

festerne ligger ca. samtidig... barnedåben starter kl. 11 i kirken og deres fest starter i lokalet kl. 12...

Med mindre at lokalregeringen ligger så de virkelig vil genere jer ville jeg få det til at fungere.

Vi de starter kl 12 tænker jeg ikke druk fra man kommer til man går.

Selvfølgelig er der nogen som altid skal være stive fra de kommer til de går, men det har jeg også oplevet til en dåb.

Så jeg ville på en eller anden måde få det til at spille, og så må dem der har kvajet sig være behjælpelig med løsninger så i begge får en god fest...

Anmeld

7. august 2014

Ms.Momo

jeg har lige fået fat i udlejer...

jeg fortalte at vi har fået vendt det herhjemme og at vi er blevet enige om at vi helst vil have lokalerne for os selv - bl.a. fordi vi ved at nogle af vores gæster vil forsvinde ind til den anden fest i stedet - og fik svaret at nu havde hun jo "givet grønt lys til de andre så nu kan hun jo ikke bare ringe og sige nej for de andre skal jo så finde lokale til 70 mennesker." 

så nu må vi enten tage til takke med det eller finde et andet sted... 

Det var squ os der bookede lokalet først!.... 

Anmeld

7. august 2014

Frk_Louise

jeg har lige fået fat i udlejer...

jeg fortalte at vi har fået vendt det herhjemme og at vi er blevet enige om at vi helst vil have lokalerne for os selv - bl.a. fordi vi ved at nogle af vores gæster vil forsvinde ind til den anden fest i stedet - og fik svaret at nu havde hun jo "givet grønt lys til de andre så nu kan hun jo ikke bare ringe og sige nej for de andre skal jo så finde lokale til 70 mennesker." 

så nu må vi enten tage til takke med det eller finde et andet sted... 

Det var squ os der bookede lokalet først!.... 

Det er vel ikke dit problem, at de andre skal finde et andet sted at være? 

Jeg var blevet rigtig godt og grundig tosset, hvis jeg havde været først ude - så havde udlejer dælme bare at få sagt til de andre, at hun desværre har lavet en fejl og at lokalerne er udlejet til anden side! Men hvis hun ikke vil det, ja.. Så ved jeg desværre ikke hva man kan gøre.. Jeg havde ikke fundet mig i det ihvertfald!

Anmeld

7. august 2014

Ms.Momo

Frk_Louise skriver:

Det er vel ikke dit problem, at de andre skal finde et andet sted at være? 

Jeg var blevet rigtig godt og grundig tosset, hvis jeg havde været først ude - så havde udlejer dælme bare at få sagt til de andre, at hun desværre har lavet en fejl og at lokalerne er udlejet til anden side! Men hvis hun ikke vil det, ja.. Så ved jeg desværre ikke hva man kan gøre.. Jeg havde ikke fundet mig i det ihvertfald!

nej, vel... jeg ved ikke hvordan min kæreste tager det... han er normalt en stille og meget sød person, men hvis han først bliver sur - så bliver han rigtigt sur...

Jeg har mest af alt lyst til at sige til hende at "det er squ ærgeligt, men vi bestilte først og vil ikke dele. Det er dig der lavede en fejl." men vi bor næsten naboer og jeg gider ikke være uvenner med hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.