Kageklubbens billedgalleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

oo

Her er to af mine lagkager.
den første blev lavet da Søren fyldte 30 sidste sommer og den anden lavede jeg sidste uge i anledning af besøg fra min skønne niece, der ælsker marihøøøøner
mine lagkager består af: marcipanlåg, en lagkagebund, fyld af flødeskum, knuste makroner og en skefuld cognac der har trukket en dags tid i køleskabet - MUMS! på mariehønen har jeg brugt smeltechokolade til ansigt og prikker.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

..

Min første kage med MMF. Jeg har bagt verdens nemmeste chokoladekage, skåret den over med sytråd og lagt den sammen med nugatcreme (flødeskum vendt med smeltet nugat). Den er smurt og rettet til med chokoladesmørcreme.

Anmeld Citér

8. september 2009

Ina33

Min anden kage med MMF. Bagt til en "Tour de france fest".

Louise

Anmeld Citér

9. september 2009

ka li ja

3 fødselsdagskager

Anmeld Citér

11. september 2009

kiroo

det var så den kage jeg fik lavet på kage kurset, det var bare smadder hyggeligt, og ville til en hver tid gøre det igen. og hvor har han bare mange lækkere redskaber og andre ting i butikken det er helt farligt..

Anmeld Citér

12. september 2009

TbCp

En ny kage.
Kagen er med bunde af "Verdens nemmeste chokoladekage", after-eight creme og ananas creme. Smurt op med nutella.
Det er med vilje den ikke er gjort glat, tænkte at græs og vand gerne måtte være lidt ujævnt.

Anmeld Citér

12. september 2009

sarahb

her er min mands fødselsdags kage.
Toblerone creme og hindbær mousse. og smurt med nutella og dekoreret med MMF

Anmeld Citér

13. september 2009

Trolde_mor

Her er så min første - blev desværre en lynlagkage kæresten og jeg smækkede sammen. Skulle besøge en veninde og hun kom pludselig og hentede en time tidligere. Så der er ikke lavet så mange detaljer...

Så den faldt sammen, da den ikke nåede at stå i køleskabet inden vi skulle afsted

Den er med to pakker købebunde, chokolademousse, banan, vaniliecreme og marmelade.. Smagte bare SÅ godt

Så der skal laves en ny lagkage til når vi flytter nu her - så der er lidt til de stakkels knoklende mennesker hehe...

Men her kommer den

Anmeld Citér

13. september 2009

..

Her er kage nr. 2 Den er lavet med bananbunde, daimcreme og smurt op med chokoladesmørcreme :-)

Anmeld Citér

13. september 2009

Ayasmor

Så fik jeg taget mødommen Har nu fået lavet min første mmf kage, bare lige for at se hvad det er for noget at arbejde med.. Det er en helt almindelig mathilde kakao kage, betrukket med mmf.. hverken smurt op eller noget..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.