Kageklubbens billedgalleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2009

Susan1978

1. kage til Emil´s 2 års med hjemmelavet sukkerbunde, et lag tobleronecreme og 1 lag hindbærmouse. overtrukket med sugerpase og dekoreret med sukkerpapir billede.

2. Marimekko kage: shokoladekage bunde, 1 lag toblerone creme, 1 lag jordbærmouse overtrukket med hvid sugarpaste og pyntet med farvet sugarpaste blomster

3. fodbold: shokoladekagebunde, 1 lag Marabu creme, 1 lag hindbærmouse, overtrukket med hvid sugarpaste og pyntet med farvet sugarpaste felter.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

MoarViborg

Så har jeg også været i gang! Desværre blev min første kage ikke liiige så fin som jeg havde regnet med, men spises kunne den da. Anledningen var min kærestes internet firmas 3 års fødselsdag - hjemmesiden hedder Spigo - deraf logoet på kagen! Heldigvis består arbejdspladsen hovedsageligt af mænd, så tror ikke de lagde så meget mærke til at det var kikset lidt

Bundende var bananmuffins fra tråden "opskrifter", fyldet skildpaddecreme og den var smurt op med en nutella/smør/flormelis blanding! Pynt er MMF og glasur!

Anmeld Citér

24. august 2009

ivfmarie

Så har jeg vist fået samlet alle mine kreationer...
Nu har jeg altså også lavet nok kage for et stykke tid...

Sædcelle-kage var min debut.. i starten af juli. Og så har der ellers været kage på menuen ved enhver given lejlighed i juli og august.

Marie - træt af kager

Anmeld Citér

24. august 2009

Jules

Så har vi fejret Kristians 30 års fødselsdag idag

Jeg kom i sidste øjeblik i tanke om at hans mor ikke kan tåle chokolade!!! Så jeg måtte finde noget alternativpynt... Men det endte da ok... Men havde håbet den blev flottere

Der er hinbær/blåbær/jorbær mousse i og vanliecreme. Med marcipan overtræk over.

15 min efter havde 4 mennesker næsten spist det hele...fik kun ros for den

Anmeld Citér

24. august 2009

lonemus

Her er min mariehøne-familie

Alm. lagkagebunde med bananer, kagecreme og flødeskum i, overtrukket med sugarpaste

Anmeld Citér

24. august 2009

TbCp

Ole omvendt!

Vi skulle lave en mariehøne.... sort havde vi ikke så vi tænkte at vi bare ville lave en brun i stedet..... da vi har betrukket mariehønen med det brune mmf går det op for os at en mariehøne da vist er RØD med SORTE (i vores tilfælde brune) pletter....
derfor blev den døbt OLE OMVENDT!

Anmeld Citér

25. august 2009

Ina33

Her er et billede af min første kage med MMF.

Anmeld Citér

26. august 2009

ka li ja

1. søsters indflytterkage (en undskyldning for at lave kage )
2. Alexanders kreationer
3. smølfekagen(endnu en undskyldning for at få/lave kage)
4. Arthurs 2 års fødselsdagskage
5. Jans 38 års fødselsdagskage
6. bestillingskage til jonas 3 år
7. Alexanders 5 års fødselsdagskage

Anmeld Citér

27. august 2009

mariamiss6

Mine kager.... De små var bare for at se om det var noget jeg gad prøve igen, og gøre noget ud af at øve mig på....
Den store med stjernerne, er lavet fordi min veninde skulle komme på besøg, er var sket en stor ændring i hendes udseende, og jeg synes det fortjente en fejring.... derfor lavede jeg hende en stjerneage.
Alle kagerne er bare en AMO chokoladekage, smurt med nøddecreme (billig nutella) og pakket ind i MMF....

Anmeld Citér

27. august 2009

linemus

Et par kager mere:
1. "verdens nemmeste chokoladekage" med appelsinsaft/skal med et lag blåbærmousse. Smurt med chokoladesmørcreme og pyntet med mmf.
2. Regnbuekage lavet af en "giftkage"-opskrift lagt sammen med smørcreme. Pyntet med glasur og krymmel pga. tidsnød.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.