Ny her :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2014

Mille1210

Er også ny her, og er ret forvirret omkring min krop efter P-pille stop i april..

Hvornår kan man forvente sin mens igen, når jeg ikke er klar over hvor lang min cyklus er? Min sidste mens var i maj efter P-pille stop, men fik så den igen for 14 dage siden? Men det mærkelige er, så er jeg ikke sikker på om det var min menstruation? For havde min ÆL 3 dage før, jeg fik menstruation? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

Annie88

Mille1210 skriver:

Er også ny her, og er ret forvirret omkring min krop efter P-pille stop i april..

Hvornår kan man forvente sin mens igen, når jeg ikke er klar over hvor lang min cyklus er? Min sidste mens var i maj efter P-pille stop, men fik så den igen for 14 dage siden? Men det mærkelige er, så er jeg ikke sikker på om det var min menstruation? For havde min ÆL 3 dage før, jeg fik menstruation? 

Ægløsning skulle gerne komme 14 dage inden ens mens.

Men ja det svært for jeg gik 40 dage inden jeg fik mens fra p pille stop. Og ved så ikke hvordan denne cyklus bliver forhåbentlig kortere.

Anmeld

6. august 2014

Mille1210

Ja, så var jeg ikke gravid denne gang? Men kan så ikke finde ud af hvornår min ÆL kommer igen, når jeg ikke har styr på min cyklus. Den er uregelmæssigt.. 

Anmeld

6. august 2014

May86

Hej med jer.

jeg er også relativt ny her. Havde en biokemisk graviditet her i slutningen af juni og har så haft en cyklus på 36 dage. Er nu på cyklusdag 3, så må vi se hvordan kroppen spænder af 

Har egentlig været sådan lidt, at det sker når det sker, men når jeg nu har været det (var vidende om det i 3 dage før jeg begyndte at bløde), så er jeg blevet utålmodig 

Synes bare det er svært at indrømme og/eller sige højt, for vi er blevet presset de sidste 5 år, men man skal jo altså også lige selv være med sådan mentalt og følelsesmæssigt. Ved ikke om der er andre af jer der har det sådan?

glemte at skrive, at jeg stoppede med p-piller juni 2013, og i lang tid var mens som et klokkeværk. Pludselig fik jeg masser pletblødninger og cyklus rykkede sig lidt  Men synes godt jeg kan mærke at pille-hormonerne er ude. Mens.-smerterne bider ganske forfærdeligt 

Anmeld

6. august 2014

Annie88

Mille1210 skriver:

Ja, så var jeg ikke gravid denne gang? Men kan så ikke finde ud af hvornår min ÆL kommer igen, når jeg ikke har styr på min cyklus. Den er uregelmæssigt.. 

Nej det er også mit problem. Så jeg har besluttet af manden kommer på overarbejde denne måned så må jeg se om der rammes plet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.