Ny her :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
14 svar
10 synes godt om
5. august 2014

Annie88

Hei allesammen

Er ny herinde, min kæreste og jeg prøver at få barn. Vi har kun prøvet et par måneder, men hold da op min tålmodighed er ikke stor :-) man tænker at man dropper pillerne og booom baby.. men nej hehe. Ønsker alle herinde held og lykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

SussieThyssen

Annie88 skriver:

Hei allesammen

Er ny herinde, min kæreste og jeg prøver at få barn. Vi har kun prøvet et par måneder, men hold da op min tålmodighed er ikke stor :-) man tænker at man dropper pillerne og booom baby.. men nej hehe. Ønsker alle herinde held og lykke 

Velkommen til.
Håber du bliver rigtig glad for at være her

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. august 2014

Kærlighediminmave

Velkommen til sådan har jeg det også, det er vores anden måned med pb og når man har sex omkring æl så "forventer" man jo at blive gravid med 100% men sådan er det desværre ikke altid, jeg venter spændt på om mens dukker op i næste uge, har desværre ikke rigtig nogle symptomer andet at jeg har konstant spænding/ murren i maven, til tider lidt stikken i siderne. Så krydser fingre, og held og lykke til jer 

Anmeld

5. august 2014

Annie88

Skrukkeluk skriver:

Velkommen til sådan har jeg det også, det er vores anden måned med pb og når man har sex omkring æl så "forventer" man jo at blive gravid med 100% men sådan er det desværre ikke altid, jeg venter spændt på om mens dukker op i næste uge, har desværre ikke rigtig nogle symptomer andet at jeg har konstant spænding/ murren i maven, til tider lidt stikken i siderne. Så krydser fingre, og held og lykke til jer 

Uuuh hvor spændende 

Håber bestemt der er noget derinde. Du må lige holde mig opdateret. Syndes også det svært med æl da min cyklus er lidt lang og ustabil efter p pille stop.

Anmeld

5. august 2014

Røverdatter

Velkommen til!

Håber i snart får en lille spir i mavsen Jeg tror på at kroppen (og dermed cyklus) skal vænne sig til et p-pille stop - eller hvilket som helst andet præventionsstop

Så der går nok lige lidt før din krop er "klar" - men krydser fingre og er næsten sikker på det nok skal ske for jer. 

Anmeld

5. august 2014

Kærlighediminmave

Annie88 skriver:

Uuuh hvor spændende 

Håber bestemt der er noget derinde. Du må lige holde mig opdateret. Syndes også det svært med æl da min cyklus er lidt lang og ustabil efter p pille stop.

Det er min også. Min sidste var 42 og den her bliver nok omkring de 36 dage. Brugte æl test denne cyklus. Har testdag på mandag så er det 14 dage siden æl krydser fingre men ja kan som sagt ikke mærke så meget. Men nu må vi se. Vi rejser til Tyrkiet søndag så test stavene er pakket!  

Anmeld

5. august 2014

Annie88

Skrukkeluk skriver:

Det er min også. Min sidste var 42 og den her bliver nok omkring de 36 dage. Brugte æl test denne cyklus. Har testdag på mandag så er det 14 dage siden æl krydser fingre men ja kan som sagt ikke mærke så meget. Men nu må vi se. Vi rejser til Tyrkiet søndag så test stavene er pakket!  

Rigtig god tur :-) håber ferien bliver ekstra god så

Anmeld

5. august 2014

Kærlighediminmave

Annie88 skriver:

Rigtig god tur :-) håber ferien bliver ekstra god så

Ja det håber jeg også  Hvor langt er du i din cyklus nu? 

Anmeld

5. august 2014

Annie88

Skrukkeluk skriver:

Ja det håber jeg også  Hvor langt er du i din cyklus nu? 

Efter en cyklus på 40dage fik jeg desværre min mens. Og den er lige overstået så 6 dage.

Anmeld

5. august 2014

Kærlighediminmave

Annie88 skriver:

Efter en cyklus på 40dage fik jeg desværre min mens. Og den er lige overstået så 6 dage.

Det bliver spændende så  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.