Ja det er jeg.
Kunne ikke holde det ud mere. Han begyndte at være sur hele tiden og tale grimt.
Før var han glad og forgudede mig og viste hele tiden og hver da at han elskede mig.
Nu brokker han sig, og sætter ikke pris på alt hvad jeg laver. Før var han henrykt over jeg havde vasket tøj.
Han synes selvfølgelig at jeg brokker mig hele tiden, men der er altså mange til der skal laves, og vil da gerne have lidt hjælp.
Vi har en pige på 9 mdr, og ved ikke hvordan jeg skal klare mig økonomisk.
Vores lille piger fortjener ikke at vokse op i denne stemning.
Vi skal på ferie om en uge. Sydpå.
Er faktisk rigtig ked, han gjorde ikke noget "for at få mig tilbage".
I er de eneste jeg kan komme ud med det til lige nu, er bestemt ikke stolt over pludselig at være enlig mor
havde jeg ikke i min vildeste fantasi troet da alt var fryd og gammen indtil for ca 3 mdr siden 
Nu har han bare lagt sig til at sove. Han er skide ligeglad 
Det virker som om at I har nogle seriøse kommunikationsproblemer.
Han har det tydeligvis rigtig dårligt, ellers ville han ikke vende på en tallerken på den måde.
Du hænger dig i om han kommer ind for at hente dig når du lægger dig til at sove et andet sted - petitesser som intet betyder i det store billede. Folk reagerer forskelligt, og han kan have det helt af helvede til over situationen uden at vise det eksplicit. Det virker ærligt talt meget umodent på mig at du hænger dig i sådan en detalje i de fleste af dine indlæg her i tråden.
I behøver hjælp til at forstå hinanden bedre og åbne op over for hinanden.
Jeg synes det virker helt skævt at gå fra hinanden på nuværende tidspunkt. Det er meget voldsomt at blive forældre for første gang, det kan sætte en i en nærmest krise-agtig tilstand, hvor man ikke aner hvordan man reagerer. Derudover nævner du at han har problemer med tilknytningen til jeres barn - så der er jo et konkret problem at tage fat i.
Jeg synes at I begge skal tage en dyb indånding, hyre en god parterapeut hvis I har råd, og ellers hive fat i SP og få noget hjælp via kommunen. Jeg tror godt at jeres problemer kan løses hvis I tager tyren ved hornene og gør en indsats.
Anmeld