Er lige gået fra kæresten :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.295 visninger
18 svar
21 synes godt om
3. august 2014

Anonym trådstarter

Ja det er jeg.
Kunne ikke holde det ud mere. Han begyndte at være sur hele tiden og tale grimt.
Før var han glad og forgudede mig og viste hele tiden og hver da at han elskede mig.
Nu brokker han sig, og sætter ikke pris på alt hvad jeg laver. Før var han henrykt over jeg havde vasket tøj.
Han synes selvfølgelig at jeg brokker mig hele tiden, men der er altså mange til der skal laves, og vil da gerne have lidt hjælp.

Vi har en pige på 9 mdr, og ved ikke hvordan jeg skal klare mig økonomisk.
Vores lille piger fortjener ikke at vokse op i denne stemning.
Vi skal på ferie om en uge. Sydpå.

Er faktisk rigtig ked, han gjorde ikke noget "for at få mig tilbage".

I er de eneste jeg kan komme ud med det til lige nu, er bestemt ikke stolt over pludselig at være enlig mor havde jeg ikke i min vildeste fantasi troet da alt var fryd og gammen indtil for ca 3 mdr siden

Nu har han bare lagt sig til at sove. Han er skide ligeglad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2014

Anonym trådstarter

Tænk at han bare ligger sig til at sove. Det er da mærkeligt ikke?!

Anmeld

3. august 2014

HappyOne

Anonym skriver:

Ja det er jeg.
Kunne ikke holde det ud mere. Han begyndte at være sur hele tiden og tale grimt.
Før var han glad og forgudede mig og viste hele tiden og hver da at han elskede mig.
Nu brokker han sig, og sætter ikke pris på alt hvad jeg laver. Før var han henrykt over jeg havde vasket tøj.
Han synes selvfølgelig at jeg brokker mig hele tiden, men der er altså mange til der skal laves, og vil da gerne have lidt hjælp.

I er de eneste jeg kan komme ud med det til lige nu, er bestemt ikke stolt over pludselig at være enlig mor havde jeg ikke i min vildeste fantasi troet da alt var fryd og gammen indtil for ca 3 mdr siden

Det gør mig virkelig ondt.

Hvis ikke du har det, synes jeg du skal snakke med ham om hvorfor han pludselig er blevet som han er. Går ud fra han er fra til barnet? Hvis han er kan jeg ikke forstå han kan være så ligeglad? (Forstå hvad jeg mener).

Håber du finder ud af noget også for din piges skyld. Find nogle veninder eller andet der kan hjælpe dig, det for du brug for. (Har haft en veninde i samme situation).

Anmeld

3. august 2014

Anonym trådstarter

vBirgitte skriver:

Det gør mig virkelig ondt.

Hvis ikke du har det, synes jeg du skal snakke med ham om hvorfor han pludselig er blevet som han er. Går ud fra han er fra til barnet? Hvis han er kan jeg ikke forstå han kan være så ligeglad? (Forstå hvad jeg mener).

Håber du finder ud af noget også for din piges skyld. Find nogle veninder eller andet der kan hjælpe dig, det for du brug for. (Har haft en veninde i samme situation).

Synes også det er mærkeligt, specielt efter et forhold hvor han ellers har været en drømmemand, der har gjort alt for mig, jeg har være i første række altid. Så sød og kærlig.
Og alt har ellers kørt.

Jo, han er far til vores pige. Har lyst til at ligge mig ind til hende og sove

Tak fordi du gad svare, det betyder mere end du tror når man ligger her alene og græder for sig selv.

Anmeld

3. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det kunne godt lyde som om han har fået en efterfødselsreaktion eller at I ganske enkelt skal finde ud af at fungere sammen trods baby. Det er rigtig svært at være forældre og de fleste skilsmisser sker indenfor barnets første tre leveår. Så jeg ville sige: tal med SP om han kunne have fået en reaktion eller få noget parterapi. Hvis der ikke er råd til det, kan man via kommunen få det gratis. 

Det kan godt være jeres barn ikke fortjener at leve under dårlig stemning, men jeres barn fortjener at far og mor har prøvet alt og virkelig kæmpet for familien inden håndklædet blev kastet i ringen. 

Held og lykke - uanset hvilken vej du vælger at gå

Anmeld

3. august 2014

HappyOne

Anonym skriver:

Synes også det er mærkeligt, specielt efter et forhold hvor han ellers har været en drømmemand, der har gjort alt for mig, jeg har være i første række altid. Så sød og kærlig.
Og alt har ellers kørt.

Jo, han er far til vores pige. Har lyst til at ligge mig ind til hende og sove

Tak fordi du gad svare, det betyder mere end du tror når man ligger her alene og græder for sig selv.

Bare rolig. Jeg har været 100 % ved min veninde igennem det dengang med hende.

Jeg synes helst bestemt du skal lægge dig ved din pige og sove, husk du ikke må glemme hende. Det kan være rigtig hårdt for dig, men prøv at være glad når din pige er der, hun kan mærke når du er ked også selv om du ikke viser det.

Få en snak med din kæreste om det. Har selv været sammen med min forlovet i 5 år. Og uanset hvor hårdt det er går vi ikke i seng før vi er gode venner igen.

Dagen i morgen kan godt blive slem og håber du har nogle fantastiske venner / familie der giver gode krammer, ellers må du lige komme til Kolding og få en

Anmeld

3. august 2014

Monski

Anonym skriver:

Ja det er jeg.

Hvis det havde været herhjemme er jeg sikker på min kæreste havde gjort det samme, altså lagt sig til at sove.
- han gør det faktisk næsten hver gang vi er uvenner
Min kæreste er normalt utrolig følsom men når han er sur eller såret så bliver han meget følelseskold indtil han lige har sovet på det eller vi har været væk fra hinanden i et par timer.
Prøv at giv ham til i morgen

Håber virkelig i finder ud af det der er allerbedste for jer alle 3

Anmeld

3. august 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det kunne godt lyde som om han har fået en efterfødselsreaktion eller at I ganske enkelt skal finde ud af at fungere sammen trods baby. Det er rigtig svært at være forældre og de fleste skilsmisser sker indenfor barnets første tre leveår. Så jeg ville sige: tal med SP om han kunne have fået en reaktion eller få noget parterapi. Hvis der ikke er råd til det, kan man via kommunen få det gratis. 

Det kan godt være jeres barn ikke fortjener at leve under dårlig stemning, men jeres barn fortjener at far og mor har prøvet alt og virkelig kæmpet for familien inden håndklædet blev kastet i ringen. 

Held og lykke - uanset hvilken vej du vælger at gå

Han er også begyndt at være sur på hende og hæve stemmen. Fx vågnede hun kl 6 i morges hvilket er normalt for små børn.
Så hæver han stemmen og siger hin skal tage at sove videre, eller bliver han ikke sjov At være sammen med. Og er voldsom overfor hende hvis hun græder, og så kommer jeg og tager over, hun er mit et og alt jo.

Hun er meget morglad og elsker mig tydeligt, kysser mig og kravler efter mig, vælger mig hele tiden. Men klart når jeg er på barsel med hende.

Han siger hun hader ham. Men hun synes han er sjov, og er tydeligt mere glad for ham end andre folk. Han prøver og prøver at få hende til at være glad for ham, men han har ikke så god føling med hende.

Forstår ikke hvor min kærlige kæreste blev af

Er gået ind og lagt mig på hendes værelse, han har intet sagt.

Anmeld

3. august 2014

Anonym trådstarter

vBirgitte skriver:

Bare rolig. Jeg har været 100 % ved min veninde igennem det dengang med hende.

Jeg synes helst bestemt du skal lægge dig ved din pige og sove, husk du ikke må glemme hende. Det kan være rigtig hårdt for dig, men prøv at være glad når din pige er der, hun kan mærke når du er ked også selv om du ikke viser det.

Få en snak med din kæreste om det. Har selv været sammen med min forlovet i 5 år. Og uanset hvor hårdt det er går vi ikke i seng før vi er gode venner igen.

Dagen i morgen kan godt blive slem og håber du har nogle fantastiske venner / familie der giver gode krammer, ellers må du lige komme til Kolding og få en

Har lagt mig ind til hende, han sagde intet.
Hun er mit et og alt, jeg vil gøre alt for hende. Ville aldrig glemme hende, kærligheden til hende er større end noget andet. Tror også min (eks) kæreste har følt sig skubbet til side, fordi jeg ubevidst har lagt al kærligheden på hende.

Der er desværre langt til Kolding
Og "tør" ikke rigtig sige det til nogen...

Anmeld

3. august 2014

Vivienne

Anonym skriver:

Tænk at han bare ligger sig til at sove. Det er da mærkeligt ikke?!

Det har han gjort fordi han ikke tror på at du forlader ham. Har selv oplevet lignende. Mænd fatter det først når man pakker sine ting og skrider. 

Held og lykke med det hele. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.