Fordomme i det offentlige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2014

Anonym trådstarter

ILoveMyMiracle skriver:

Hej 

Min første læge mente at min kæreste og jeg skulle blive ved med at prøve, selv efter at der ikke var sket noget i lidt over 4 år. Jeg fik dog en anden læge, som bestemt mente at vi skulle på klinik med det samme, og det kom vi så. Jeg er 23 og jeg mødte slet ingen fordomme i Skive. Tværtimod oplevede jeg flere "unge" end jeg havde forventet  Jeg har dog ikke brugt donor, men jeg tror ikke at du skal være bange for at møde fordomme 

Tak for svar
Jeg håber jeg får det på samme måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2014

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Nej slet ikke. Jeg mødte dog en læge i den tidlige udredning, som sagde "du har jo masser af år endnu", mere for at give mig et håb men ingen problemer overhovedet

Ja okay
Tak for svar.

Anmeld

3. august 2014

HappyOne

Jeg ved ikke om der er nogle fordomme. Men hvis du føler dig klar så synes jeg kun man kan springe ud i det. Ingen kan bestemme over dig. Jeg er selv 21 og kan teste på tirsdag Min familie har altid fået børn i 30'erne. Jeg vil gerne give dig et kram og ønske dig held og lykke. Når man har styr på alt er der ingen der skal dømme, for ingen kender dig bedre end dig selv. Ønsker dig alt godt og ingen modvilje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.