B&J skriver:
okay ja jeg sad virkelig også sådan her
fordi jeg havde jo fået at vide jeg ikke kunne holde ferie jo så skulle jeg selv betale ? og det forstår jeg ikke så når den ene er helt tilbage fra oktober sidste år 
og den anden fra den første januar til nu...
ja jeg er jeg ved ingen ting omkring det her
det vil sige hvis jeg skal holde ferie her i uge 35 så tager de nogle af de penge eller??? øv hvor er det træt når man ingen ting ved omkring det her 
Uhh jeg var måske lidt hurtig på den, for jeg er ikke 100% sikker, for jeg fik bare mine fordi jeg flyttede fra danmark, og hende jeg gav seddlen til, skrev bare de dage inde(de 12dage jeg havde), selvom at jeg faktisk ikke holdt ferie, og så ville jeg få dem i maj(fik dem så kun i juli, fordi de kvajede sig)
Men hvis jeg havde været på kontanthjælp, ville det vist været blevet modregnet det, fordi man jo ikke må få andre penge, når man er på kontanthjælp.
Men jeg vil da tro at du kan holde ferie, så mange dage som der står på papiret.
Men oktober er jo også mindre et år siden, jeg var i løntilskud fra marts til oktober sidste år, og fik brevet i marts i år. 
Men for at jeg ikke sender dig helt på vildspor, så tag ned på kommunen og spørg, også så du ikke ender med at miste penge eller andet.
Anmeld