Mig og min kæreste er utrolig uvenner lige i øjeblikket, altså sådan virkelig!
Og han har det med at sige nogle ting som virkelig sårer mig noget så grusomt
Men denne her gang gik han virkelighed stregen, han skrev til mig at han ikke elskede mig mere, jeg var klam og for dum til ham, og den eneste grund til at han kom til at have noget med mig og Gøre, var på grund af barnet, det skal lige siges at jeg er 13 uger henne nu.
Han valgte så og skrive til min mor at han var bange for at han ikke fik lov til komme med til scanningerne, jeg ville ikke kunne kigge på ham, jeg er så såret, og ked af det.
Selvfølgelig har jeg Heller ikke rent mel i posen, jeg er meget sur lige i øjeblikket og har ikke rigtig lyst til noget, ud over at sidde her hjemme og se tv. Men jeg synes Heller ikke at det går ud over ham hvis jeg er sur. Og efter jeg blev gravid har jeg synes det var virkelig underligt at have sex, og det har jeg fortalt ham, og han kunne forstå mig, og se det fra min side. Men hver gang vi er uvenner skal han altid bruge ting i mod mig som han ved sårer mig.
Min mor synes selvfølgelig at det hele er min skyld, da hun aldrig har set ham fra den side af..
Hvad vil I mene jeg skulle Gøre??? Jeg palle alene i verden med det her
Anmeld