Veer - pluk veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2009

Balderson

Ved godt at nogle siger at plukveer ikke gør ondt, men det gør mine alså, så tror det er op til hver kvinde ang. om plukveer gør ondt eller ej....

Jeg har haft plukveer de sidste 14 dage, hvor jeg slet ikke har kunnet være nogle steder, og udfra din beskrivelse, så kan det sagtens være plukveer der også hos dig gør ondt....

Det skal lige siges at jeg udemærket godt ved hvordan rigtige veer mærkes, for der er du slet ikke i tvivl...

Men ring til FG hvis du er i tvivl...

Krydser finger for der snart sker noget hos dig ;0)

Mvh Balderson, som også venter på at  min fødslen bare skal gå igang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

Mira0911

Balderson skriver:

Ved godt at nogle siger at plukveer ikke gør ondt, men det gør mine alså, så tror det er op til hver kvinde ang. om plukveer gør ondt eller ej....

Jeg har haft plukveer de sidste 14 dage, hvor jeg slet ikke har kunnet være nogle steder, og udfra din beskrivelse, så kan det sagtens være plukveer der også hos dig gør ondt....

Det skal lige siges at jeg udemærket godt ved hvordan rigtige veer mærkes, for der er du slet ikke i tvivl...

Men ring til FG hvis du er i tvivl...

Krydser finger for der snart sker noget hos dig ;0)

Mvh Balderson, som også venter på at  min fødslen bare skal gå igang...

Jeg har fået afvide af de kloge at plukkeveer må ikke gør ondt?

Anmeld

22. august 2009

Balderson

Dutte84 skriver:

Jeg har fået afvide af de kloge at plukkeveer må ikke gør ondt?

Okay, så må der være forskellige meninger hos de forskellige jordmødre.. Min har sagt at det er meget naturligt....

Anmeld

22. august 2009

Mira0911

Balderson skriver:

Okay, så må der være forskellige meninger hos de forskellige jordmødre.. Min har sagt at det er meget naturligt....

Har godt fundet ud af, Jordmødre osv har hver deres mening... Så det er slet ikke til at blive klog på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.